Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

22 august 2011

Tabara de Vara CPNT- Atacul Orientalilor

Tabara de Vara CPNT- Atacul Orientalilor

CPNT si Explorer Team Ataca Orientalii

Data:22-31.08.2011

Ideea: Pentru ca nu gasisem pe nimeni sa vrea sa organizeze tabara de vara si pentru ca nu am gasit nici o locatie in care nu mai fusesem sa fie pe gustul nostru( al meu si al lui Cornel),ne-am decis, la o bere in Ohaba, ca tabara de anul acesta sa fie tabara mobila.

Dupa cum am spus, a fost o tabara gandita la bere: )). M-am intalnit cu Iuli si Cornel, in Ohaba la o bere si ajutati de laptop si de harti, am reusit sa alcatuim un traseu cat de cat realizabil. Plecarea urma sa fie din Romuli, in Maramures, undeva pe langa Borsa si apoi sa strabatem, rand pe rand, muntii: Rondei, Suhard, Calimani, Bistritei, Giurgeu si Hasmas, punctual final al calatoriei fiind orasul Balan.

Un mare ajutor l-am primit si din partea lui Horatiu, Explorer Shop.
 
Bun, acum avem unde sa mergem, ramane de avem si cu cine sa mergem. Pai si am inceput noi sa chemam oameni. Majoritatea s-au speriat dar noi incercam sa-i mai indulcim, hai ca nu o sa fie chiar atat de greu. O sa mergem mult cei drept, dar in ritm scazut, facem poze, radem glumim. Daca unii care ar fi vrut din tot sufletul, deoarece le suradea idea, nu au putut sa vina din unele motive, altii din start, pleaca bai de aici, apoi sunt nebun. Si uite asa, mai cu lugu-lugu, mai, hai ca uite vine si ala/aia, doar sti ca nu merge mai bine ca tine, am reusit sa ne strangem 11 oameni.
 
De mine si de Cornel nu mai spun nimic, 2 minti bolnave, masochiste, care vroiau ei sa atace Orientalii.

Iuli, in ultimul timp, adica de 2 ani incoace se implica in mai toate activitatile, asa ca nu avea cum sa lipseasca si de aici. 
 
 
George, proaspat absolvent de master dar in acelas timp si proaspat somer, chiar daca are ceva probleme cu spatele, cu ajutorul unui ruxac mai mic, a venit hotarat sa duca pana la capat aventura.

 
 
Bogdan mic, chiar daca avea cota mare sa duca pana la capat, jnepenisul+ o gagica i-au venit de hac.
 

Tata-Victor, asa cum ii spunem noi, a fost nelipsit din taberele de vara in ultimii ani si luand in considerare vorbele lui Victor “ Au ei acolo un traseu, dar sigur nu o sa se tina de el”,a luptat eroic pana la ultimile picaturi de forta.

Gabi, a venit sa se bucure de ultimele zile de concediu.
 
 
 Brezele, respectiv Anda si Claudia, s-au asteptat la o tabara obisnuita CPNT si cu toate ca si-au pus cateva semne de intrebare cand au aflat ca e organizata de mine, n-au  crezut ca poate fi chiar foarte greu.
 


De Sofia, camarada noastra de pe Feizbuc, nu prea a stiut ea unde vine, un sper doar ca nu i-am lasat o impresie foarte, foarte proasta.

A da si Cezar, el a fost musafirul neasteptat : )), proaspat intors in urma altui esec din Italia si impreuna cu cele 10 tricouri de bumbac ale lui, s-a integrat perfect in grupul gagicilor.

Un comentariu: