Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

7 august 2011

Triatlonul de la Reci

06-07.08.2011

Pana in Reci am ajuns cu parinti lui Teo. Cum am venit din ziua premergatoare concursului, am mai petrecut putin cu cei din Festina Lente, dar nu mult ca a doua zi aveam concurs. Un mic foc, o chitara, un vinulet si la somn in cort.

Totusi triatlonul de la Reci. Totul este simplu, am facut stafeta CPNT, Teo- inot, eu-bita si Cornel-alergare. Traseu fain, atmosfera cat de cat placuta, ce sa mai… un concurs normal, pana cand ne-am izbit de atitudinea flegmatica a organizatorilor. 

Primul semn l-am primit de la ei atunci cand la finalul turei de bita, stateau 2 tipi, masculi feroce( cred ca se credeau) si urlau ca niste “descreierati” “da-te jos de pe bita, da-te jos”.Cum sprintam asa de final,nu mai vedeam si nu mai auzeam, ma gandeam doar cum ii voi da cipul lui Cornel. Cand au urlat astia, m-am si speriat, am franat brusc, m-am ridicat pe roata de fata, dar intr-un final m-am redresat si am facut schimbul. Eu recunosc ca m-am simtit ca si cum as fi furat ceva si ei ma haituiau acum. Nu stiu la cate concursuri au fost dansi, dar nu se urla asa, in ultimul moment, ar fi trebuit sa anunte la sedinta tehnica, unde trebuie sa te dai jos de pe bita. 

Na si trecem peste, asa sunt eu, poate mai aerian, asta e. M-am dus pana la galeria formata din parintii lui Teo, cei din Festina Lente si gasca din Sfantu a lui Postoaca si cand m-am intors inapoi, cei doi aplicau aceasi tehnica, urlau ca turbatii si se amuzau de reactiile celor care erau suprinsi. La un moment dat, 2 baieti, speriati s-au incalecat si au cazut, imprastiindu-se pe acolo, sub hohotele de ras, a celor 2. La momentul acela, m-am dus si le-am spus sa mearga mai in fata sa spuna, sa aiba lumea timp pentru manevre. S-au uitat ciudat la mine, au spus ceva in ungureste si au continuat. Na, pai faceti-va bors cu concursul vostru.

Intr-un final suntem pe 2 la stefeta, iar Teo care a facut si consursul individual a iesit pe 1 la categorie si pe 3 la Open, locul 2 pierzandu-l la cativa pasi.

Dar totusi fac calcule, am plecat la bita al doilea de la stafeta, dupa fata din stafeta cu Balanescu, pe care am intrecut-o repede, deci eram primul la stafeta.Traseul de bita a fost compus din 5 ture a cate 6 km. In timpul cursei m-au intercut doar 2, care erau de la proba olimpica, Metaxa si inca unul, dar cu toate astea, stafeta 200 a schimbat cu 8 minute inaintea noastra, in conditiile in care au plecat si cu 5 minute mai tarziu. Buni baietii, dar cand m-a intrecut biciclistiul lor. Eeee… am imbatranit si eu si pe de alta parte sunt si un pic chior. Dar ma gandesc sa vorbesc cu restul, intai vorbesc cu Metaxa si-mi spune ca pe el nu l-a depasit nimeni iar dupa cateva calcule, concluzia e clara, in medie pe tura se facea 13 minute, exact diferenta dintre noi. Ma calmez, tipul nu facu-se o tura si ma bag la o baie in lacul de la Reci si apoi ma duc sa semnalez arbitrilor aceasta chestiune. Cand surpriza, am intampinat o mare aroganta din partea organizatorilor, care nici nu ma bagau in seama, vorbeau intre ei in ungureste, nu aveau nici o treaba. Intr-un final m-au trimis intr-un post la vre-un kilometru jumatate, sa vad acolo daca stafeta 200 a trecut de 5 ori pe la ei. Alerg pana in postul respectiv si dau de aceeasi aroganta. Mi se spune ca ei au trimis fisele in tabara. Ma intorc iarasi la standuri, vorbesc putin cu Cornel, care si el avea nervii intinsi la maxim. Ne sfatuim un pic si mergem dinnou la organizatori. Stiu ca deja deveneam stresanti, pur si simplu vroiam sa se fac dreptate, nu e drept sa furi munca oamenilor pe nedrept.

Mergem din nou, la prieteni nostrii care aveau niste grimase de nedescris cand ne vedeau. Le comunicam din nou problema, cand acelas raspuns, fisele sunt in posturi, sa merg in posturi. In momentul acela m-am enervat, cred ca am si tipat la ei, nu fac ei cu mine bambilici. In urma reactiei mele, mi-au zis ca nu stiu nimic si ca se va verifica. Ramas iar cu ochi in soare, m-am dus sa-I intreb pe cei care, dupa calcule trebuia sa-i fi depasit acest Speedy Gonzales. Toti imi spun ca nu i-a depasit nimeni. Cu Ciprian Balanescu am vorbit mai mult, iar cand i-am spus ca a avut 7 minute avans de el, care este campionul Romaniei si va participa la Olimpiada, mi-a spus ca este imposibil, nimeni in Romania, nu ar fi putut face timpul acela, nici macar ciclistii profesionisti.

Deja imi era scarba sa-i mai vad pe organizatori,  totusi, trebuie sa se faca dreptate.
Intr-un final ma cheama unul si-mi arata un tabel cu niste X-uri, si-mi zice uite ca a facut toate ture biciclistul 200. Sa mori tu, bai asta, ma da-te dracu, tu crezi ca-s prostul tau, in alea 2 ore cat ne-au trimis de aici-acolo, puteau face mii de x-uri.

Imi dau seama ca am de a face ori cu niste prosti cat casa, ori ca ne fura ne fura pe fata. SGTPL si dati-va dracu cu concursul vostru. Intreb la cat este premierea si unul din organizatori mi-a spus, cu o ora mai tarziu decat a fost. Ne calculam timpul si mergem sa mancam o ciorba. Cand eram si noi la masa, suntem sunati ca este premierea. Noi deja ratasem proba noastra, doar Teo ajunse-se pentru individual.
Ma enervez groaznic, ii spun lu ala ce ma enerva-se cel mai tare, aluia blond, ca e cel mai de cacat concurs la care am fost vre-o data. El incepe sa ma ia la misto moment in care am vazut negru si am vrut sa sar pe el. Noroc ca era Cornel langa mine si nu ma lasat sa ma complic degeaba cu un gunoi.

Cred ca m-ai mult nu are rost sa mai expun ca doar ma enervez degeaba. 


Aaaaaa, da! La Maratonul din Ciucas, care a avut loc la o luna, intra un tip in vorba cu mine si ma intreaba daca sunt ala de la Reci, care a castigat stafeta. II spun care a fost treaba si el imi confirma, ca a primit un mail si ca prima echipa a fost descalificata, pentru ca ciclistul nu facu-se o tura. Apoi cum e posibil ca ce-l care fuse-se pe 8 sa fie anuntat ca trecut pe 7, iar noi de pe 2, ca am trecut pe 1. 

Am dat mailuri, am incercat sa i-au legatura cu organizatorii, dar nimic, nici un raspuns.

Aaaa, da si oricum si pentru locul 2, am primit o bucata de bazalt, in loc de cupa si o diploma pe A5, la trei oameni, in conditiile in care inscrierea a fost 100 de RON. Nu merg la nici un concurs pentru bani, dar mi se pare corect, ca daca iesi pe podium, macar sa-ti recuperezi inscrierea. 

Cam atat am avut de spus, imi pare rau ca nu am asa experienta de concursuri si de organizat concursuri( doar amaratul ala de 7500, care e catalogat unul dintre cele mai faine concursuri din Romania) cum au ei. Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva si transmit traditionalul Romanesc SGTPL. 

Teo mica- sirena CPNT
urmarind-o pe Teo in proba de inot
asteptand sa preiau stafeta
Teo iesind din apa
hidratare
Cornel- alergare
CPNT-Locul 1
Teo-mandria CPNT-ului
Cine o sa ne mai fure o sa aiba de-a face cu noi, data viitoare probabil v-om reactiona violent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu