Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

25 august 2011

Atacul Orientalilor- ziua IV

Atacul Orientalilor- ziua IV- Un nou inceput

Data:25-08-2011

Traseu: Muntele Sveritaria -Vf. Faraoane-Vf. Tarnita-Dorna Candrenilor(M. Suhard)-Poiana Negri-12 Apostoli-Gura Haitii( M. Calimani)

La fel ca vorba aceea din popor: “ Un somn bun te vindeca de toate”, la fel a fost si cu noi. Chiar daca aseara ne aflam intr-o situatie mai delicata, astazi parca priveam totul cu alti ochi. Pentru ca nu ne incadrasem in plan, ne-am trezit la 6, iar la 8 deja plecasem.

Zorii diminetii alungau toate semnele de intrebare si toate rautatile din seara precedenta.


Pana pe Faraoane am mers cat de cat ok, dar odata cu coborarea, Anda cel putin, aproape numai putea sa mearga.


Pana in Dorna Candrenilor, am facut cam vreo 5 ore si dupa ce ne-am regrupat o parte dintre noi la intrarea in sat, eu si Bogdan am luat-o inainte sa cautam un restaurant, sa mancam o ciorba adevarata.


Ne-am oprit in primul magazin, care defapt era si singurul, sau daca nu, cel mai mare sigur si cum ma gandeam deja de 4 zile numai la rahat si Cola, n-am mai stat deloc pe ganduri. In cateva minute am devorat cu Bogdan juma’ de kg de rahat si o cola de 2 l. Aici am aflat ca cel mai apropiat restaurant este in drumul nostru spre Poiana Negrii, asa ca ne-am pus sa ne aprovizionam pentru urmatoarele 3 zile.

Cand au sosit si ceilalti, Claudia, Anda, Sofia si Cezar m-au anuntat ca numai continua si ca se vor intoarce acasa.

La magazin am stat cam o ora, timp ce ne-am indopat cu de toate si dupa 4 zile de infometare, simteam si noi prima data ca ne-am saturat. As putea spune ca de aici s-a incheiat capitolul “foamea”, din aceasta tabara.
Acum, na, sa nu fim prea lacrimogeni, facem ultima poze cu grupul mare si sa ne continuam drumul, urmatorul munte fiind Calimanul.


Ramasi 7, altfel s-a pus problema, pana in Poiana Negrii, pret de 7 km pe asfalt, aproape ca am alergat si am reusit sa facem sub o ora. Era clar, daca am fi continuat 11 faceam pe putin 2-3 ore. 


Ziua a continuat cu un lant de norocuri. La fel ca-n fiecare zi, pe la 14, s-au strans norii si exact cand a inceput torentiala, la 3 metri pe stanga, o bodega. Ce poate fi mai perfect, ne ferim de ploaie si bem si o bere.


Dupa ce s-a sfarsit ploaia, am iesit si noi afara si ne-am continat drumul spre Schitul 12 Apostoli.
Numai bine, dupa ce am iesit din sat, ne-a luat o camioneta in bena si ne-a scutit de vreo 8 km de forestier. De unde ne-a lasat camioneta, am mai facut inca cativa km si am ajuns la schitul 12 Apostoli.

In camioneta
In Camioneta- filmulet

Schitul 12 Apostoli
 
La schit, am avut parte de cireasa de pe tort a taberei, am fost pusi la masa, de catre calugarii de la schit. Nu pot sa descriu ce gust bun avea mancarea, in conditiile in care cu o zi inainte mancam mancarea cainilor.
 

De la manastire nu a mai fost mult pana in Poiana 12 Apostoli. Aici trebuia sa campam, dar ne-am decis sa coboram in Gura Haitii.


Aproape de sat, ne-am oprit intr-un staul de vaci si astfel nu am mai fost nevoiti sa punem cortul. Cum deja mancasem la schit, nu am mai facut mancare si dupa un ceai ne-am bagat la somn.


Era pentru prima data cand ne culcam cu adevarat satui, prima data cand, nu numai ca indeplinisem programul, ci facusem chiar mai mult. Usor, usor, reusita taberei incepea sa se contureze. Mult mai linistiti decat in serile precedente, am avut timp si de un mic curs de zona, apoi a urmat un somn adanc.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Etape(click pentru vizionare):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu