Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

29 august 2011

Atacul Orientalilor- ziua VIII

Atacul Orientalilor- ziua VIII-Pusi la separeu

Data:29-08-2011

Traseu: Saua Nierghies -Lacul Rosu(Muntii Giurgeu)- Poiana Alba(M. Hasmas)

Monolog Cornel


Un somn bun face minuni, asa a fost si pentru noi, cel putin eu eram refacut, cu toate ca in seara precedenta nici nu-mi mai puteam misca picioarele.



Greul trecuse, deja puteam trage concluzii.
Am continuat pe muchie apoi am coborat in Cheile Bicazului.


La ciorba de burta de la Lacul Rosu ne gandeam la inceputul taberei. Ajunsi la restaurant ne-am instalat afara, ma gandeam ca suntem cam prafuiti sa ne primeasca inauntru : )). Dar nu serveau mancare afara si asa ne-au bagat la un separeu, foarte luxos ce-i drept, insa unde tineau vasele la scurs. Din cand in cand mai intra o tipa si arunca cate o privire. Futu-i in aripa, de parca nu tot aceeasi bani ii dadeam.

Si iata-ne dupa 8 zile, dupa ce in primele am rabdat de foame, dupa ce am mancat paine de la caini, mancand ca patronii la ditai restaurant de fitze.

Inca un popas la Lacul Rosu, 2-3 poze, un kiuros-kolac si spre Poiana Alba.





 
Ultima urcare serioasa a taberei, spre Poiana Alba, nu a fost lipsita de peripetii, aproape de Poiana Alba intalnindu-ne cu Mos Martin. O ditai ursoaia, ce mai avea si pui. Am avut norocul, doar sa urle putin la noi si sa plece.



Pe la 15.30 am ajuns in Poiana Alba. Gata si cu aceasta aventura, insa e 3 juma, acum ce facem. Pai mancam, si am mancat, Apoi …  eram invatati, mancam si mergem mai departe pana se lasa seara, apoi mancam si ne culcam.


Se parea ca ne plictiseam si am inceput sa mancam, intai vreo 2 supe, apoi paste. Am facut si o vizita la stana, sa cumparam niste cas. Super cas, cu 10 lei pe kg. Apoi am facut inca o mamaliga cu cas.


Asa din masa in masa s-a facut si seara. Ne-am bagat la culcus si am inceput sa povestim tabara, dar fiecare in adaptare propie, fiecare poveste cate o zi.

Acum la final ne gandeam cu groaza cu ar fi sa ne culcam, iar cand ne trezim sa fim in gara Romuli, afara intuneric si frig, si cineva sa-ti spuna tu cari asta: )). Era cosmarul nostru, sa o luam de la capat.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Etape(click pentru vizionare):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu