Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

13 septembrie 2011

Vara Asta

Pe principiul “Vara asta o sa calatoresc”, iata ca deja am ajuns la sfarsit de vara si se apropie incet, incet, 1 Octombrie, una dintre cele mai negre zile, din decursul unui an studentesc.

Cum, dupa ultimul examen, nu am stat acasa, nici macar 5 zile adunate, am abandonat pentru o perioada blogul, dar, incet, incet sper ca voi recupera. Astfel ca intai am sa incep cu o sinteza a verii, ce tocmai a trecut.

Ultima postare a fost legata de 7500, din cauza caruia, m-am ales si cu prima restanta ca student. Dupa 20 de ore de alergat si vreo 2 nopti de nesomn, prin tabara de baza, am reusit performanta, sa nu ma trezesc in ziua examenului. Acum asta este, termin imediat facultatea si nu as fi avut si eu o restanta. Intre timp, am dat restanta si evident ca am luat-o, asadar in continuare, pot afirma ca nu am picat nicioadata, nici un examen( incepand de la capacitate, bac, scoala de soferi si incheind cu banalele examene de la facultate).

Sesiunea s-a sfarsit pe 15 iulie, iar dupa ultimul examen, am fugit in Fagaras, alaturi de bunii mei prieteni: Teo mica, Iulian si Cornel. Au fost 3 zile de relaxare, dupa un 7500 glorios si o sesiune obositoare.

Ajunsi Duminica seara acasa, eu, Iulian si Cornel, ne-am dat intalnire, luni, la o bere in Ohaba sa planificam tabara de vara CPNT 2011, ce a iesit , veti vedea in continuare. Fiind prin Brasov, amicul nostru, din Sfantul Gheorge, Postoaca, a zis sa ne salute si dupa inca o bere, impreuna cu Cornel, ne-am mutat la inca niste beri in Sfantul Gheorghe, unde am ramas peste noapte si cu ajutorul unei chitari, i-am deranjat toata noaptea pe vecinii bunului meu prieten.

Revenit inapoi acasa, mi-am facut bagajul si directia Delta Dunarii, la Trofeul Albatros. Impreuna cu Cezar am plecat cu stopul si am ajuns gratis pana in Murghiol, de unde ne-am imbarcat in barci. Ar mai fi de precizat, ca am dormit o noapte, cu cortul intr-o benzinarie, de pe centura Brailei.

In delta, am petrecut 4 zile de neuitat, unde am castigat si Trofeul Albatros.
imbarcarea
Stef salvandu-ma de la inec :))
proba de cros
aaaa, da, am participat si la folk individual, ce a iesit va spun in particular :))
Campionii
Din Delta, ne-am indreptat spre Vama Veche. Si aici a fost destul de simplu, ziua mergeam in Bulgaria, in Durankulak, unde ne balaceam sau in Tyulenovo, unde incercam tot felul de sarituri si am facut si un pic de Deep Water Solo, iar noptiile se prelungeau pana dupa rasarit pe plaja din Vama Veche.
Sper sa fac rost si de pozele de prin Vama si din Bulgaria.

Dupa Vama, de abia am apucat sa dorm o noapte acasa, ca am si plecat la Reci, la Triatlon. Aici am facut echipa cu Teo mica(inot), Cornel( alergare) iar eu am pedalat. Teo mica a facut si proba individuala si a iesit pe 2 la fete, iat la stafeta, am terminat primii, dar am iesit pe 2=)). Ar mai fi de metionat, cantarea alaturi de cei de la Festina Lente, dinaintea concursului.

Cu incalzirea facuta la Reci, am plecat si in Rimetea, Muntii Apuseni, la Carpathian Adventure. Anul acesta am avut onoarea sa particip alaturi de echipa Bikers Team ( Alina Trofin, Gabriel Solomon, Sergiu Buciuc si eu)  si am reusit sa ocupam locul III, cu timpul de 45 de ore si 37 de minute.

Dupa concurs am facut o tura prin Cheile Rimetilor.

Dupa aproape o saptamana de Apuseni, urmatoarea destinatie a fost Cheile Varghisului, muntii Persani. Cu toate ca a fost o tura foto, inca nu am nici o poza dupa 4 zile de mountain bike, alpinism si speologie.

Dupa Varghis, am dormit acasa cateva ore si direct la cumparaturi pentru tabara de vara si apoi la tren, cu destinatia Maramures. Bun… si a venit si Tabara de Vara, anul acesta fiind una mai inedita, tabara a fost mobila. Dupa cum a zis si Cornel, a fost o tabara facuta la bere, dar care a dat totul din nou.

Definitia taberei a fost: 9 zile, 6 masive montane, 4 supravietuitori, 300 de kilometri, rucsac ce depasea 20 de kg, un singur scop: “ Sa ajungem dracu odata acasa”.

Asadar am plecat din Maramures, Romuli, undeva pe langa Borsa si am traversat Rodnei, Suhard, Calimani, Bistritei, Giurgeu si Hasmas, aventura incheindu-se in orasul Balan.
Ora 5 am, ziua 1, Romuli, 11 oameni
Singurul marcaj existent in Muntii Bistritei
In final am ramas 4-Cabana Piatra Singuratica, Hasmas

A urmat maratonul Ciucas Trail Running, unde desi am participat pe fond de oboseala, avand doar doua zile de odihna, dupa tabara, am reusit sa ma clasez pe locul 6 la Open si pe 3 la categorie, cu timpul de 4 ore si 20 de minute. Dupa maraton, m-am intins la cateva/multe beri, cu bunul meu prieten, timisoreanul Alex Fodor, apoi dupa premiere, am continuat cu o cantare printre corturi, in urma careia, multi concurenti mi-au umplut frigiderul.

Imediat dupa ce am venit din Ciucas, am fost invitat la o petrecere de la “La revedere”/ “bine ca am scapat de tine” : )), a unei prietene care a plecat sa studieze in Irlanda.

Si iata-ne ajunsi si in Septembrie, mi-am dat si restanta, am fost arbitru la concursul de Downhill “On The Rocks”, ieri am facut o tura pe Valea Morarului in Bucegi si acum astept cateva raspunsuri cu privire la weekendul ce urmeaza, deoarece as vrea sa fac Creasta Fagarasului in alergare, numai ca am nevoie de o masina si un om, care sa ma duca in Turnu Rosu si sa ma recupereze din Rudarita.

CPNT-ul chiar si in lipsa mea, a reusit sa castige Campionatul National al Cluburilor de Turism si Ecologie si in acest an.

Acum, privind inainte, urmeaza: Creasta Fagarasului in Alergare( sper), Maraton Piatra Craiului( unde se va vedea toata munca de peste an) si in octombrie, voi merge la  un Ultramarathon in Ungaria, pentru a acumula punctele care imi lipsesc, pentru a participa, la anul, la Ultra Trail du Mont Blanc.

In final vreau sa-i multumesc lui Horatiu (Explorer Shop) pentru tot sprijinul.