Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

3 septembrie 2011

Ciucas Trail Running

03.09.2011

La doua zile dupa Tabara de Vara( vezi aici), am plecat in Cheia, unde avea sa fie tabara de baza, startul si finish-ul, Maratonului Montan din Ciucas.

Pana in Cheia am mers cu Hoinarii, care veneau tocmai din Timisoara. Numai bine, pana am ajuns, Iuli a si montat cortul, am achizitionat niste Sponser si la pe la 23 eram la somn.

De dimineata niste paste si direct la Start.

Start


Am plecat destul de greu, resimtind tura de 300 dekm, pe care am incheiat-o cu 2 zile in urma. In schimb dupa ce m-am incalzit bine  si a inceput urcarea spre Varful Ciucas mi-am revenit complet si am inceput sa tot depasesc.  Astfel de pe pozitia a 11-a, am ajuns la finish al cincelea la open si pe locul III la categoria 18-29 ani cu timpul de 4.20 .





Dupa ce am terminat, m-am refugiat cu Alex Fodor, in prima crisma. El era suparat, ca a bifat primul abandon din viata lui. Eu eram bucuros pentru ca am mers bine. Ce a iesit nu se poate povesti aici: )).

 
A urmat premierea.


Seara, defapt aproape toata noaptea am petrecut-o pe acorduri de chitara, fapt care cred ca i-a iritat pe unii, asta e, cand muncesc, muncesc, iar cand ma distrez, ma distrez tata. M-au acompaniat Iuli, Razvan Alexa, Mi de la Casa cu Prieteni, Iulia din Uricani si multi altii.

Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu