Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

17 septembrie 2011

Duatlon Cetatea Brasovului

17 Septembrie 2011

M-am horat cu 2 zile inainte de concurs sa particip, deoarece doream sa fac creasta Fagarasului in alergare. Am simtit foarte mult lipsa antrenamentelor de bitza si celor de durata scurta. Astfel  prestatia mea a fost cam nesatisfacatoare, clasandu-ma pe 6 la Hobby. La bitza am reusit performanta sa mi se taie filmul, pe loc drept si astfel sa musc putin din poteca.  Asta e, sa-mi fie invatare de minte, ca nu ai cum sa te antrenezi pe maratoane si ultramaratoane si sa vrei sa poti sa tragi tare si chestii scurte.

In rest organizarea foarte faina iar concurenta din belsug. 

Dupa concurs, noi, cei din CPNT, am ramas cu cei din Cetatea Brasovului, deoarece i-am ajutat cu voluntari pe traseu si am incins ditai chefalaul. 

Cum am inceput distractia pe la 4, la 9 seara aveam impresia ca ceasul este undeva pe la 2.  Cu toate ca am chefuit din plin, a doua zi am mers in tura in Crai, pe Canionul Cioranga( va urma…) .

Standurile
Prima tura de alergare, pe treptele catre Turnul Alb
Finalul primei ture de alergare
Mountain-bike, deja ritmul prea alert, imi face probleme
Praf, dar am plecat si in a doua tura de alergare, recunosc ca mi-a trecut prin cap sa abandonez.
Alergarea este punctul meu forte, asa ca mi-am mai revenit putin si am putut sprinta pe final
Sprintul si duelul de final( mi se vede doar un picior)
Atacul decisiv
Finish
 Urmarindu-i pe cei care au ramas in concurs
Participantii CPNT: Iulian Coserea( loc 29  Hobby Masculin), Cornel Spiridon( loc II Stafeta), Eu si Teodora Spiru( Loc II Hobby Feminin)


Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu