Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

14 mai 2012

Cupa Memoriala Buzasi Zoltan- Balea Lac

Muntii Fagaras vazuti de pe drum
Data: 17.04.2012

Din Brasov am plecat Vineri seara cu Luci si Bogdan. Seara am dormit la limita golului alpin pe Valea Doamnei.

Dis-de-dimineata am urcat in Saua Doamnei, apoi am coborat la Balea.

La start s-au strans 40 de pasionati ai schi-alpinismului iar  traseul de concurs a fost urmatorul: Start la Cabana Paltinul, Balea Lac, urcare in Saua Doamnei, coborare la lacul din Valea Doamnei.

Inainte de start
 Apoi s-a urcat din nou in Saua Doamnei si s-a coborat pe Valea Balii pana la intersectia acesteia cu Valea Vaiuga, urcandu-se apoi pe aceasta. Urmatoarea coborare a fost tot pe Vaiuga si apoi s-a urcat inapoi la Balea Lac, unde era finishul.

La final m-am clasat pe locul II la categoria 18-23 ani.

Povesti, o ciorba, premiere si apoi am coborat la Balea Cascada, intai peste sosea, apoi la Cascada, prin stanga acesteia.

Cam atat despre 2 zile superbe petrecute intre oameni de munte si  prieteni adevarati.

Dupa o saptamana am traversat pe schiuri creasta Fagarasului. Va urma…

 Numai bine!
Tibi Bortos
In dreptul refugiului Salvamont Bilea Lac
 Finish
 Dupa finish, cu Luci, ceai si bat rupt:))
Premiere

Un comentariu:

  1. Stimati vizitatori, bine ati venit în magazinul online www.schiuridevanzare.ro.



    Schiuridevanzare.ro este un magazin online dedicat in totalitatea iubitorilor sporturilor de iarna . Am inceput activitatea la inceputul anului 2007 prin vanzarea echipamentelor de ski en-gross , reusind sa atragem de partea noastra magazine si centre de inchirieri . Datorita multitudinii de cereri de la schiori amatori si profesionisti la jumatatea anului 2012 am luat hotararea de a crea un magazin online pentru a satisface nevoile clientilor . Fiind un importator direct , reusim sa punem la dispozitia clientilor produse la preturi atractive , fara alte comisioane .

    Echipa Schiuridevanzare.ro este una profesionista , care tine mereu cont de parerile si cerintele clientilor , iar echipamentele pe care le oferim sunt in tendinte raportat la calitate pret . Prin includerea unei game diversificate de produse , clientul are prosibilitatea sa achizitioneze schiuri,clapari,snowboard,booti in functie de bugetul disponibil . Experenta , raportul calitate pret , discounturile oferite , calitatea produselor , eficenta sunt o parte din avantajele de care site-ul nostru dispune si care fac din noi partenerul dumneavoastra de incredere .Vom lucra in continuare la cresterea imagini site-ului , dar si a numarului si diversitatii produselor tocmai pentru a va surprinde pozitiv , pentru a va mentine viu interesul si pentru a va facilita navigarea pe Schiuridevanzare.ro .

    Asteptam cu interes sugestiile dumneavoastra despre ceea ce am realizat pana acum si ce v-ati dori , ca si client , sa vedeti in viitor pe site , alte servicii de care ati dori sa dispuneti .

    RăspundețiȘtergere