Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

21 februarie 2012

Brasov-Crucurul Mare-Postavaru


  • Cand:14-02-2011
  • Cine: Eu si Bogdan
  • Unde: Brasov- Saua Tampei- Poiana Stechil- Crucurul Mare-Poiana Ruia- Cristianul Mare- Poiana Brasov- Drumul Vechi-Pietrele lui Solomon

Tura in miezul saptamanii, m-am intalnit prin Brasov cu Bogdan, care iesea  de la scoala si ne-am spus, hai sa facem un Postavaru.

Zis si facut, am plecat de sub Tampa, punandu-ne pe schiuri  direct de pe aleie, in timp ce oamenii se uitau la noi ca la urs.

Incet, incet stratul de zapada crestea, facand tot mai anevoiasa inaintarea.

Din Brasov am plecat pe la 15 si am facut 3 ore jumate pana in Ruia.  Noaptea ne-a prins prin padure. In Ruia am facut o pauza de masa. Expresul l-am urcat intr-un ritm ridicat, apoi la vale pe Sulinar si Drumul Vechi.

Ritmul turei a fost destul de tare, nefiind el un ritm de concurs, dar nici ritm de tura. Cum doar eu am batut urme, m-am resimtit a doua zi.

Pe sub Tampa

Poiana Stechil-poza de grup
Zapadau


Cam atat! Numai Bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu