Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

16 februarie 2012

Bran-Zarnesti pe schi de tura


  • Cine: Eu, braneanu si Postoaca
  • Cand:12.02.2012


Cum eram deja in Bran, cu prilejul unei etape in FRTE, ne-am decis sa trecem dealul in Zarnesti, pe schi de tura.

Asadar, vreme faina, zapada cat cuprinde si mai ales voie buna.

Din Bran am urcat pe o taietura de padure, cumva paralela cu traseul marcat apoi am tinut muchia Tohanitei.  Daca prin padure era ok, cum ieseam in gol alpin, viscolul ne lovea din plin.

Tura s-a incheiat la Gura Raului si apoi din Zarnesti ne-am intors cu trenul.

 Hai la drum
noile mele schiuri:D
prima urcare
tot la deal
si prin padure
gol alpin
cu Bucegii in spate
Craiul invalurit in ceata

Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu