Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

23 mai 2011

Bike in Piatra Mare si Schi in Bilea

Bike–Piatra Mare 13.05.2011

Ziua a inceput pe la 6 si intai am facut act de prezenta la facultate la un curs si apoi la un laborator. Apoi la 11 m-am intalnit cu Postoaca si Nicu pentru a face o tura de bitza in Piatra Mare.

Urcarea a fost cea clasica, respectiv am urcat pe familiar. Vremea a tinut cu noi si astfel a fost foarte placut.
La cabana am facut o pauza de masa si apoi am urcat in varf. Aceasta portiune a fost mai dificila, deoarece prin padure inca mai era zapada din belsug, care mai era si inghetata. Pana la urma am trecut si aceasta portiune cu bitzele in spate, dar nu fara sa facem cunostinta cu pamantul de vreo cateva ori. Ajunsi in platou, situatia s-a schimbat, inapoi pe bitze si spre varf.




poza de grup pe varf
Din varf am coborat pe la Cascada Tamina. De vis coborarea aceasta, intai se coboara pe coamele inierbate ale Pietrii Mari, apoi prin padure cateva portiuni mai abrupt iar la final , de la Tamina, un forestier de 5 km care face tot bani. Fara sa ne dam seama am ajuns si in Timisul de Sus. De aici inca 15 km pe DN 1 si apoi ne-am oprit in Ohaba la o bere.

In total de la pod, pana inapoi la pod in Sacele, am strans 50 de km plus deplasatul la scoala si drumul spre casa, s-au strans pe ciclocomputerul meu 78 km.

In Ohaba, pe la 6 ma sunat Dani ca merge in Bilea si daca vreau sa merg cu el. Singura chestie era ca trebuia sa ajung pana la 10 in Zarnesti, urmand sa plecam prin Poiana Marului.
Pana mi-am baut berea si am ajuns acasa s-a facut 7.

Bilea- Cupa Memoriala Buzasi-Zoltan 14.05.2011

In jumatate de ora trebuia sa-mi fac bagajul si poate sa si manac ceva. Si am inceput, sac de dormit, foci, coltari, casa, schiuri, bete, caciula, ochelari, manusi....

Intr-un final am dupa un sprint pana in statie, am prins Sacelele de 8 fara 20, apoi am luat 22-ul si astfel m-am urcat in autobuzul spre Zarnesti de 8 jumate.

In Zarnesti am mai pierdut ceva timpul pana sa plecam. Ocolind baricada care blocheaza transfagarasnul iarna, am reusit sa urcam cu masina, pana deasupra cascadei, pana unde drumul era blocat de niste blocuri mari de roca, prabusite din cauza iernii. Aici ne-am instalat cortul si pe la 2 si ceva ne-am bagat la somn.


Pe la 6 ne-am trezit si am inceput sa urcam spre Bilea Lac impreuna cu Dani si Geta.
Cum zapada era inghetata am reusit sa urc in adidasi pana la Bilea.
Aici ne-am intalnit cu Lucian Clinciu, el fiind in ziua a-III-a zi din traversarea Meridionalilor, de la Predeal la Herculane. In Bilea s-a oprit sa se odihneasca vreo 2 ore, venind dupa o noapte dormita sub Arpasel, in zapada. Intre timp a terminat toata creasta merdionalilor si a participat si la Hercules Marathon.,
foto-document facut de Luci in trecerea lui

(foto-document= astazi fotografie, peste cativa ani document)

Prezenta la acest concurs a fost foarte scazuta, in total ne-am strans 14 concurenti la start, iar eu am fost singur la Tineret, 18-22 ani. Concursul a avut 4 urcari si 4 coborari. S-a plecat de la Cabana Paltinul, s-a urcat in Saua Doamnei, s-a coborat la Lacul Doamnei si apoi s-a urcat iarasi in Saua Doamnei si s-a continuat spre Varful Paltinul. Ultima bucata, spre creasta, s-a facut pe picioare, cu schiurile in spate. Din Paltinul s-a coborat pe versantul sudic, spre iesirea din tunel. De aici s-a urcat din nou in creasta, mergandu-se o bucata, pana in Varful Iezerul Caprei, pe picioare. De aici s-a coborit spre Lacul Capra de jos. Apoi s-a urcat spre Lacul Capra de sus, Saua Caprei si in final ultima coborire spre Bilea.

Pe la 11 s-a dat startul. Cum nu aveam nici un adversar in categorie, m-am decis sa merg de placere, sa ma dau fain la vale, sa admir peisajul. Asa a si fost si in concluzie a fost cea mai faina tura de schi din sezonul care tocmai a trecut. Vremea de vis si vizibiliatea mare au facut din crestele Fagarasului un tarim minunat.
Start
Creasta Fagarasului
 Urcare
 Si apoi coborare
 Si eu

 Dupa concurs am mai stat la cate o poveste, apoi a urmat premierea si la vale pe schiuri catre masina.


A urmat inca o escala in Sibiu la o ciorba de burta si drumul catre Zarnesti, unde am si ramas peste noapte.


In concluzie un concurs de nota 10, intre prieteni, in memoria unui prieten, care a plecat prea repede dintre noi.


Voi reveni cu mai multe poze.

Un comentariu: