Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

27 februarie 2010

Lira Verde

Data:27-02-2010
Locatia:Hanul Bran - Bran



Primul concurs in Cadrul FRTE din anul acesta si primul concurs dupa ce ne-am reafiliat.
La aceasta lira am venit doar in postura de spectator si de incurajator, deoarece nu m-am implicat deloc pentru ca am fost plecat in Tabara de Schi Alpinism din Bucegi.
Eu am fost doar la Cultural , dar pot spune ca organizarea a fost faina , iar atmosfera incendiara.
Lucru care m-a bucurat cel mai mult a fost prestatia in Cultural a CPNT, s-a vazut ca oamenii au muncit si au intrat pentru prima data pe podium , ocupand un binemeriatat loc 2.
Pe aceasta cale vreau sa-i felicit pe Bogdan si Cornel Mic , « ati facut treaba buna baieti ! »
Deabia astept sa inceapa trofeele si CPNT sa domine din nou clasamentele .
Din Bran am plecat direct in Tabara de Iarna in Cuca