Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

20 decembrie 2010

Festivitate de premiere FRTE

17-19.Decembrie.2010

Articol Cornel : http://cpnt.ro/activitati-cpnt-mainmenu-33/633-campioni-2010-

Dupa un an intreg de munca, adica dupa 10 etape, a venit momentul recunoasterii rezultatelor. Impreuna cu restul CPNT-istilor, am reusit sa castigam primul campionat din istoria CPNT-ului.

Locatia festivitatii de premiere a fost Hotelul Premier din Olanesti- Valcea. In total am fost prezenti 13 CPNTisti, fiecare venind cum a putut, cu stopul, cu trenul si cu autobuzul.

Spre locatia cu pricina am plecat cu stopul, impreuna cu Ruxi, vineri dimineata. In Sibiu am facut o escala de ne-am cumpartat cate o geaca, in Rimnicul Valcea am mancat la varamea o ciorba de “făsui” iar apoi in Olanesti, apartamentul bunicilor lui Ruxi ne-a dat gazduire.

Pana una, alta, au ajuns si transa a doua, compusa din:Cornel, Oana , Andrei,Adina, Sorin,Teo mica si Iuli. Odata cu ei, distractia a inceput la Hotelul care gazduia festivitatea de premiere.Aici pahar, dupa pahar, povestiriile din intregul an competitional curgeau.Pana spre miezul noptii au aparut si transa a treia, cei care venisera cu trenul, respectiv Soaca, Cornel mic si Elena.

S-a organizat si un fel de cultural, unde ne-am simtit foarte bine, cel putin noi.A fost foarte fain, am intrat cu totii, iar noi astia fara voce din spate am inceput sa dansam ca nebunii, a fost o senzatie faina.

Seara a continuat in stil caracteristic.

A doua zi, am facut si o mica vizita prin statiune. Pe dupa-amiaza s-au facut si cateva inregistrari ale cantecelor cluburilor, iar seara a avut loc decernarea premiilor CNCTE.








Cornel-'One man show'
Locul I Alpinism 2010
Locul I Cross Montan 2010

Clasament General FRTE 2010

Campionii FRTE 2010 -CPNT Brasov
:)

Dupa festivitatea de premiere propiuzisa a urmat revelionul muntomanilor.



Caraimanii, ca de obicei, la inaltime


prietenii stiu de ce :)
:))

Pe la 6 am plecat spre apartamentul lui Ruxi la somn.Pe la 11 ne-am trezit si pe la 13 am plecat spre Brasov.

As vrea sa multumesc tuturor CPNTistilor, fara de care nu am fi reusit sa castigam acest campionat .Multumesc si prietenilor de la celelalte cluburi, fara de care, nu ar fi existat acest campionat.Si acum la final de an va urez numai bine si sa ne vedem in anul ce urmeaza cu fortele improspatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu