Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

14 iulie 2010

Montaniada

Montaniada , M-tii Fagaras , Piscul Negru(Transfagarasan), a-V-a etapa C.N.C.T.E

Si la acest concurs ne-am strans destui CPNT-isti, aproximativ 40 , organizati in 7 echipe. Din prima echipa a lipsit , Cornel , un stalp al echipei , dar am incercat sa-l inlocuim si evident sa castigam si trofeul acesta .

In tabara de baza ne-a intampinat un ditai adventure park, prin care ne-am pierdut timpul vineri seara. Seara a culminat cu un concert de zile mari Mircea Baniciu si Vlady Cnejevici apoi atmosfera a continuat pana de dimineata la focul de tabara .

Ziua de Sambata a inceput intai cu proba de alpinism . Apoi am fost transportati la Balea Lac , unde au avut loc teoreticele si dupa aceea am plecat in proba de regularitate .

Traseul de regularitate a fost urmatorul : Balea Lac - Saua Capra –Lacul Capra –Fereastra Zmeilor –Cabana Capra – Piscul Negru

Ziua a continuat cu partea a doua a probelor din Adventure Park si cu proba de orientare , unde am intrat eu si Teo Mica . Cu toate ca nu e proba mea , de data asta inlocuindu-l pe Cornel , am reusit sa ma clasez pe locul 2 .
proba surpriza

Cum s-a lasat seara a inceput si furtuna care ameninta din ce in ce mai agresiv desfasurarea probei de cultural . La un moment dat s-a anuntat ca se anuleaza proba si astfel , rupt de oboseala dupa o zi plina m-am bagat la somn. Nici nu atipesc bine , ca , haide ca se tine culturalul.

Despre cultural , nu mai am ce sa zic , a fost cel mai praf din ultimul an , locul 7 din 8 spune multe .

Duminica a urmat proba mea , crosul ,pe care l-am si castigat . Cu toate ca s-a tinut pe asfalt, pe Transfagarasan , crosul , mi-a placut la nebunie pentru ca a avut diferenta de nivel mare.
Loc 1 -Cros
La sfarsitul competitiei , chiar si fara un om de baza , am reusit sa iesim pe loc 2 in trofeu si sa ne mentinem pozitia de lideri in clasamentul pe 2010 din FRTE

A urmat premierea si drumul spre casa .