Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

20 martie 2010

Predeal

19-03-2010

Initial vorbisem cu cativa colegi de facultate sa mergem in Bulnoc la schi , apoi din cauza incalzirii vremii , ne-am hotarat sa mergem in Predeal.S-au mai alaturat Cezar si proaspata venita in tara , Heea, din Cpnt si cateva fete din Rasnov.
Planul era sa ne dam doar pe partie , dar eu si Heea ne-am luat si focile la noi.
Ajunsi in Predeal , am zis ca daca tot avem focile la noi , hai sa urcam pe schiuri, mai ales ca Heea se tot plangea ca nu a mai facut miscare de o jumatate de an , de cand a plecat la masterat in Portugalia.
Atmosfera era faina , partiile bune , si vremea calda , de stateam in tricou.
Prima data am facut o urcare pe Clabucet Sosire , apoi ni s-a facut pofta si ne-am hotarat sa mergem pana pe Clabucet Plecare.
Ajunsi la capatul telescaunului , ne-am gandit ca daca tot suntem pe ture , hai sa mergem si pana la Cabana Garbova , care este destul de aproape.




Coborand spre Garbova , in spatele Cabanei , o super muchie plina de zapada , Clabucetul Taurului, WOW, acolo-i de noi.
In rest ce mai pot spune , pozele cred ca pot spune mai multe.












Apoi am coborat ,ne-am intalnit cu restul si am plecat spre Brasov cu trenul de 17 jumate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu