Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

12 martie 2010

Postavaru Night

Data: 06-03-2010
Locatie :Postavaru
Traseu:o urcare de la statia de jos a telecabinei Kanzel , pana la cea de sus
Distanta : 4.5 km ; Dif. de nivel :+700 m
Participanti:120
Locul 3- Cat. 18-25 ani
Timp :38.40



Postavaru Night e cel mai important concurs pentru mine pe durata iernii, pentru ca am crescut pe partile din acest munte , chiar de la 9 , 10 ani veneam weekend de weekend aici la schi. Pe parcursul cresteri mele au inceput sa nu-mi mai placa zonele pline cu oameni , mai ales de oameni fitzosi , cum e si cazul Postavarului. Dar frumusetea acestui concurs este ca se deruleaza pe noapte , iar partiile sunt goale. Asa am descoperit frumusetea acestui munte pe noapte si am inceput sa iubesc turele pe noapte din Postavaru , de cele mai multe ori in cursul saptamani.


Pana in Poiana am mers cu duba lui Smendre, iar aici ne-am intalnit cu toti prieteni.
Lume multa anu asta la Start , 120 de persoane.
Anul asta a aparut si o noua proba , Cross Montan.
Dupa cateva ezitari sa-mi iau sau nu geaca pe mine , m-am decis sa alerg doar in tricou si-n bluja sintetica , cu toate ca afara era destul de frig si auzisem ca sus bate si vantul.
Startul s-a dat la 19, iar cu cateva minute m-am asezat la start, cum deja m-am invatat , in linia a doua , in spatele elitelor.
Din timpul concursului nu pot relata prea multe intamplari . M-am simtit foarte bine , s-a simtit antrenamentul din Bucegi si din Iezer. Inca de pe la inceput l-am avut in spate pe Tiganescu Bogdan din Zarnesti, el anul trecut a participat la elite , dar acum se pare ca s-a reprofilat. Inainte de Poiana Ruia am slabit un pic ritmul si l-am lasat sa ma depaseasca, ca apoi sa ma instalez in spatele lui si sa-l presez, era lupta pentru locul 3 la categoria 18-25 ani. Am stat in spatele lui pana la 100-200 m de finish , iar apoi am marit ritmul si l-am depasit.
Dani a iesit pe 2 la categoria 26-35 ani cu timp de 35.20. Cornel a venit pe locul 5 la cross montan.


Dupa concurs a iesit mare chef la Cabana Postavaru , atmosfera atingang cote maxime pe acorduri AC/DC si Metallica.Cabana era arhiplina , numai noi , din CPNT am fost mai mult de 10 concurenti si inca vreo 10 sustinatori.
Pe la 2 noaptea a fost premierea si apoi am luat-o la vale.


chef
Cat. 18-25: Stotz Cristian(loc 1),Guiman Gheorghe(loc 2), Balan Silviu(loc 3)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu