Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

10 aprilie 2012

Semimaraton Intersport Brasov

  • Eveniment: Semimaraton Intersport Brasov
  • Site oficial:Semimaraton
  • Data: 07.04.2012
  • Locatie: Piata Unirii, Brasov
  • Sport: Trail-Running
  • Distanta:21 km
  • Diferenta de nivel: 600 m
  • Timp: 1h35”
  • Clasare: Loc 13 Open; Loc IV Categ. 18-22 ani
  • Participanti: 400

Semimaraton Intersport Brasov, era clar ca nu puteam sa lipsesc de la acest concurs, cu toate ca este un concurs care nu ma avantajeaza deloc.

Forma excelenta, antrenament specific destul de putin, cam doua saptamani, traseu stiut pe dinafara, un numar mare de atleti profesionisti, cam acestea erau datele dinainte de start.

Cu 600 de m diferenta de nivel, pe 21 de km, as putea cataloga concursul ca fiind unul de plat. Acest lucru s-a vazut si la final, in clasamente, unde practicantii de atletism s-au clasat mult mai bine decat cei de trail-running. 

Filmulet cu Startul
Numaratoare Inversa
Start


Asadar sa numai lungesc povestea, a fost primul meu semimaraton serios. Am plecat in prima linie, am tinut cat am putut de mult stacheta, am alergat integral traseul si astfel dupa 1ora si 35 de minute, treceam pe sub poarta albastra, pe locul 13 la Open. La categorie m-am clasat, pe 4, dupa lotul national de atletism :)). 

Primii 8,5 km, am crezut ca o sa ma omoare, cu toate ca stiu ca in palma forestierul ce urca in Poiana Brasov, credeam ca nu se mai sfarseste. Muream de oftica cand vedeam ca-mi sufla in ceafa, sau mai mult ca ma depasesc oameni carora le dau ore intregi la maratoane. 
noroi
Adi Iordache, cu el m-am intersectat aproape toata cursa

In Poiana am bagat un Gel Sponser si am incercat sa beau un pahar cu apa, dar nu a intrat deloc, din cauza pulsului foarte mare, am fost cat pe ce sa vomit. Imediat din CP, era o coborare de 30 de m diferenta de nivel cu zapada. Enervat la culme, am strigat odata, la o parte si dai la vale, la limita sigurantei. Cu toate ca mi-am auzit cateva vorbe, ba, esti nebun la cap, numai conta, deja intrecuse-m vreo 5.



De aici am scapat de puhoi, deoarece au inceput portiuniile mai tehnice. In rest am tot schimbat trena cu Adi Iordache. Cu toate ca as fi vrut sa terminam impreuna, pe ultima panta, de vreo 70-80m diferenta de nivel, m-am simtit ca acasa si astfel am recuperat 3 pozitii la Open. Am intrecut pe cativa metri, oameni care aveau mai mult de 300-400 de m avans. Daca ar fi fost o panta ca aceasta, macar cateva sute de metri dif. de nivel, altfel ar fi stat treaba.

A urmat ultima coborare, printre case si Finishul.

Au fost cele mai rapide 95 de minute din viata mea, viteza medie, fiind undeva la 13,5 km/h.


Teaser marca realdesign.ro
Semimaraton - Cetatea Brasovului from Calin Manescu on Vimeo.


Daca trag linie sunt foarte multumit de rezultat, dar nu o sa mai alerg prea curand ceva de genu, probabil la anul. Inca un concurs de schi de tura, la Bilea si apoi ne vedem la EcoMarathon, acolo alta va fi situatia.


Asociatia Sportiv-Montana a Alergatorilor in Panta: Eu si Alex Fodor. Urmeaza revansa noastra la Eco si Hercules, dar mai ales sa va feriti de noi la Bike Marathon 3 Mountains, unde   impreuna nu vom cruta concurenta. Dupa ce in 2010 am facut o echipa fantastica la Iron Bike, anul acesta, vom fi iarasi in aceasi echipa, timp de 3 etape, la 3 Munti.


O relatare foarte faina a Semimaratonului Brasov a facut-o si Alex. Citeste aici, merita!

Organizarea a fost foarte buna, felicitari baietilor de la Cetatea Brasovului, descrierea de mai sus este strict subiectiva. Traseul este foarte frumos si cursa este numai buna pentru iesirea din iarna.

Insa nu uitati de Brasov Marathon, care va avea loc pe 19 mai, cu start din Piata Sfatului. Pentru mai multe detalii si inscrieri, vizitati siteul oficial: Brasov Marathon


2 comentarii:

  1. Balane, se rascoala bestia din tine cand dai de pante :)). Bravo, vad ca te-ai tinut in forma mare, allez allez...:)) Stii tu...

    RăspundețiȘtergere