Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

1 decembrie 2011

Retezat de ziua Nationala

  • Cand: 01-03.12.2011
  • Cine: Eu, Dani, Geta, Bogdan, Cezar, Smendre, Ruxi, Iuli, Marius si Vlad 
  • Unde: Muntii Retezat- Refugiul Bucura

Prima zi a constat in drumul Brasov- Carnic , apoi traseul turistic, pe Valea Pietrele- Cabana Gentiana –Refugiul Bucura. Dupa o pauza de masa in Fagaras si apoi in Sibiu, plus o vizita la second-hand-ul din Sibiu, am ajuns in Carnic , aproape de lasarea serii. In continuare am urcat pe intuneric, avand cateva probleme pe unele portiuni care erau complet acoperite de gheata. 
La refugiu, desi era multa lume, am reusit sa prindem un prici si cateva locuri in podul mic.

A doua zi, nici nu ne-am trezit bine ca am fost surprinsi de vederea pe care ne-o oferea lacul si caldarea Bucura. Lacul inghetat ne-a dat un prilej de zbenguiala pe gheata.


Dupa ce ne-am potolit am plecat in tura, pe urmatorul traseu: Bucura- Vf. Peleaga( 2509m) - Vf. Papusa( 2508m)- Portile Inchise- Valea Rea- Saua Bucura- Bucura


Cand ne-am intors la refugiu am fost intampinati de o mega aglomeratie, noroc ca venisem cu o zi inainte si aveam locuri. Dupa ce am mancat, ne-am retras in podul mic si am jucat cateva joculete, apoi ne-am bagat la somn.

A treia zi am fost treziti de un vant si o furtuna groznica si chiar daca avem planificat sa mai stam o zi, dar avand in vedere conditiile: vremea si aglomeratia din refugiu, am hotarat sa ne intoarcem acasa.
Drumul spre casa, ca intotdeuna monoton. Numai Bine!

2 comentarii:

  1. Bai dar ati avut ceva tupeu sa intrati toti pe gheata lacului.
    In feb 2011, am vrut sa traversam pe gheata acoperita cu zapada de la ref Bucura spre Saua Bucurii, primul dintre noi avea coltarii in picioare (Aurel Salajan) si ... a luat apa pe la mijlocul lacului!!! I s-a prins zapada uda de coltari... atata tot, insa efectul psihologic a fost ... brrr! Noi pe schiuri de tura il urmam la o distanta oarecare si l-am vazut cum ezita si cum se intoarce inapoi... Ne-am indreptat rapid spre mal!
    http://alinciula.blogspot.com/2011/02/peste-creste.html, vezi pe la mijloc relatarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos Bălane, ati avut parte de o vreme superba ( cel putin jumate din tură).

    RăspundețiȘtergere