Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

22 septembrie 2010

Duatlon "Cetatea Brasovului " 2010

18 Septembrie 2010

Mai multe detalii
aici
Clasement aici
Poze
A treia editie a Duatlonului , a doua mea participare la acest concurs organizat de prietenii nostrii de la Cetatea Brasovului .

Anul acesta m-am inscris tot la categoria Hobby . Aceasta categorie a prespus 2 probe , respectiv alergare si mountain-bike .Alergarea a constat in 2 ture de cate 5 km , intercalate 8 km de mountain-bike, pe Tampa. Traseul de alergat a avut diferenta de nivel de 200 de metri pe tura .
Iata ca a venit si dimineata concursului , la start , ca de obicei , multa lume cunoscuta , tot schimbi o vorba cu unul cu altul , ca uiti sa te mai uiti la ceas ....aoleu trebuie sa-mi valideza inscrierea . De multi stiam de pe site ca s-au inscris , multi s-au inscris la fata locului ( mai scump cei drept ). Concurenta mare la toate categoriile , la profi ,la hobby si la stafeta . La hobby , numar eu asa vreo 5 oameni care sunt buni si care ma pot bate , dar nu ma voi lasa mai prejos .
Dupa putina incalzire alaturi de Rares si Cristi Stotz , ne ducem la sedinta tehinca , care in premiere , a fost tinuta in 2 limbi , la start fiind prezenti si concurenti straini .
start

Atmosfera foarte incediara , a crest nivelul adrenalinei , astfel ca inca de l-a start s-a alergat intr-un ritm criminal . La start m-am aseazat in fata si am plecat tare , terenul de tenis , liceul sportiv , curtea facultatii mele , rand pe rand trec pe langa , fara sa le observ. Trec si de strada Muresenilor , asistat de politistii care opresc traficul . De abia cand incepe prima urcare catre Turnul Alb incep sa ma orientez . Cristi Stotz e in fata , e singurul , care , cred eu , ca nu am cum sa-l intrec . Restul celor pe care ii am in vizor sunt in spate , respectiv Zolt , Bogdan Sulica , Adi Puma .
In aceasta prima tura de alergare , ritmul acesta nebun , este dat de cei de la stafeta , care,
dupa aceasta tura vor avea pauza , pana la intoarcerea biciclistului . Termin si prima urcare , alerg impreuna cu Rares si apoi ii dam la vale prin padure spre parcul din Livada. Apoi a urmat cea mai grea portiune a alergarii , cele aproape 200 de scari de la Turnul Negru . Alerg toate scarile , si astfel intrec cativa participanti de la stafeta . Apoi iar coborare , trec din nou prin curtea facultatii , liceul sportiv , trec pe langa standuri si plec pe ultima portiune a primei ture de alergat .
Primii de la Stafeta Profii : Adi Bostan si Ciprian Balanescu
Cristi Stotz si Palici Viorel
Ajung la standuri, aici zarva mare , galerie , tot tacamul . Din toate partile aud « Bine Balan !, Haide Balan ! » , prezentatorul vorbeste si el de mine , « Ajunge la standuri si Balan Silviu din CPNT », adrenalina imi creste la maxim , fug la bitza , ma pun in fund imi dau jos adidasii , iau papucii de bitza , manusile in maine si casca in cap si iarasi o iau la fuga pe scari cu bitza in spate .Timpul primei ture a fost de 24 de minute , daca scad timpul tranzitiei , ar fi cam 22-23 de minute.
Intre timp , la zona de tranzitie m-au ajuns urmaritorii , Zolt , Bogdan si Adi . Zolt ma si intrece , plecand primul dintr noi in tura de bitza . Prima bucata , o urcare abrupta , apoi a bucata de fals plat . Pe bucata asta m-au intrecut mai multi , deoarece am avut ceva probleme la schimbatorul de foi , si astfel am mers pe foaia mica . Odata cu prima urcare mai lunga , am recuperat diferenta pe care o pierdusem . Aceasta urcare , pe o poteca sapata in stanca , pe traseul marcat care duce la Treptele lui Gabonii si apoi pe Tampa , o cunosc bucatica cu bucatica , astfel m-am dat jos de pe bitza doar la un singur prag de stanca de vreo 30 de cm . Apoi a urmat vreo 2 km de pals plat , pe deasupra cartierului Racadau .
Pe drumul forestier care urca din Racadau pe Tampa , am inceput sa intrec concurent cu concurent , astfel la postul de alimentare din Saua Tampei am ajuns primul din grupul cu care ma intreceam . Pe coborare m-am distantat si mai mult si astfel nu mai vedeam pe nimeni in spate .
Coborarea , prin padure , spre Fantana Dreptatii foarte faina , a avut de toate , si panta mare si radacini si portiuni mai tehnice . Prin spatele caselor din Schei am ajuns din urma un concurent din categoria mea , pe care l-am depasit . Pe coborarea din spatele liceului Silvic, am mers blana si am iesit la telecabina ce urca pe Tampa . Pe aceasta bucata, iarasi galerie mare , aud numai « Hai Balan ! ». Ajung la drumul asfaltat ce duce la standuri , ajung si la standuri , iarasi atmosfera incendiara , galerie de zile mari , il aud pe comentatorul concursului , « Balan Silviu Constantin , al treilea de la Hobby ». Imi arunc bitza , casca , manusile , papucii , iau adidasii si direct la fuga .
Urc primele scari de la start , ma intalnesc cu tatal lui Teo mica , care ma anunta ca cel din fata nu are mult avans si este rupt . Dau drumul la picioare la vale , trec iar prin curtea facultatii , iau din mers un pahar cu apa , dar cand sa-l beau m-am inecat , am abandonat ideea si la deal spre Turnul Negru . Apare si cel din fata , ma gandeam ca primul este Cristi si acesta din fata mea este al doilea . Cu un pic de efort in plus accelerez pe coborarea spre Livada Postei , il ajung si il intrec pe acesta .

Ajung iar la scarile de la Turnul Alb , unde ma ajunge din spate cel pe care il intrecusem la bita . Dupa primele scari acesta m-a si intrecut . Eu le alergam iar el le mergea urcand cate 2 . Acum nu stiu ce sa spun , care mod este mai bun , ideea e ca am cam terminat in acelas timp . Apoi pe coborare , ne-am tinut aproape , dar apoi pe platul spre finish s-a cam detasat de mine , si l-a un moment dat l-am si pierdut din ochi . E , nu-i nimic ma multumesc si cu locul 3 .
Termin si eu Duatlonul in 1h31’00,1 , la standuri ca de obicei atmosfera incediara , apoi felicitari , imbratisari si chestii de genu . Ma duc sa ma interesez pe cat am iesit ,mi se confirma ca-s pe 3 si pana ma dezmeticesc il vad , pe Cristi Stotz ca soseste . Io credeam ca-i primul , dar am aflat ca s-a ratacit la bitza , moment in care l-am intrecut .
povestind cu Zolt concursulAsteptandu-l pe Dani cu o bere , a concurat la Stafeta Profi alaturi de Adi Bostan KronoSpam Team 2 , format din Cpnt-isti :Cornel(alergare) si Liviu (bike)
Sisele
Am mai stat cateva ceasuri la finish , incurajand participantii care mai erau in concurs , apoi am dat o fuga pana acasa , in Sacele , de mi-am lasat bitza si restul echipamentului .
Cand m-am intors inapoi , am aflat ca defapt sunt pe 4 , si ca se produsese o greseala .

Cum nu mai eram pe podium , nu am mai stat la premiere si am plecat spre Vulcanii Noroiosi , la ziua lui Nicu si a lui Victor .
-----------------------------------------------------------------------------------------

In concluzie sunt foarte multumit de prestatia si de forma pe care am avut-o la concurs .
Felicitari Cetatea Brasovului pentru organizare .Mai sunt doua saptamani pana la evenimentul anului , Maratonul Piatra Craiului.