Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

20 iunie 2010

Reamenajare Traseu Ciubotea

Data:18-20.06.2010

In urma unei invitatii din partea Salvamontului Bran , CPNT a dat o mana de ajutor la montarea a 34 de stalpi indicatori pe Ciubotea. Omul de legatura dintre Salvamont si CPNT a fost Teo mica.

Am plecat de vineri dupamasa din Brasov in directia Bran. Seara am petrecut-o la Refugiul Salvamont Ciubotea .

Sambata , am plecat de dimineata in traseu , urcand pe Ciubotea spre Scara. Majoritatea stalpilor au fost montati in zona de platou din jurul Varfului Scara, aceasta zona fiind una mai problematica pe timp de noapte si pe ceata.

Pe seara ne-am intors inapoi la refugiu si am continuat-o cu gratar , mici , bere, in compania celor de la Salvamont si a parintilor lui Teo.
Apoi a mai organizat Cornel si Andrei o orientare pe viza prin padurea din jurul refugiului, urmata de o partida de fotbal , de unde Iuli a iesit cam sifonat,la propriu.
Distractia s-a intins mult in noapte pe acorduri de chitara.
Duminica vremea ne-a stricat planul si nu ne-a mai permis sa trecem muntele in Busteni si astfel ne-am intors acasa tot prin Bran.

In concluzie a fost un weekend reusit in care am imbinat si utilul si placutul si a ramas ceva in urma . Unii din cei care se vor bucura de munca noasta vor fi participantii de la Marathon 7500 .
Vom continua colaborarea cu Salvamont Bran , mai ales ca in urmatoarea luna vor fi construite doua refugii in Bucegi , in Saua Batrana si in Saua Tiganesti.

1. harnici voi asa !! mi e dor de voi !! salutari la toata lumea si sa facem tura aia de mi ai promis'o , dupa licenta :)