Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

14 iunie 2010

-CPNT 3:Sorin, Cornel mic, Bogdan , Monica, Andreea
-CPNT 4: Ciri, Gogu, Teo , Tulcea, Victor mic,Vio , Andreea
,Iuli, George

Dupa ce anul acesta am inceput Campionatul in forta , am plecat spre Valcea cu ganduri marete , respectiv sa ne intoarcem inapoi acasa cu Trofeul si sa castigam tot ce se poate.

Si uite asa am plecat din Brasov , trei masini mici si o duba, pline cu cpnt-isti si simpatizanti.
Tabara de baza a fost amenajata , la 2 Km de Satul Barbatesti , Judetul Valcea.
Dupa o ratacire printre livezile satului Barbatesi , am ajuns si noi pe noapte in tabara.Pana ne-am si instalat,a trecut si miezul noptii si apoi ne-am intins la focul de tabara , pe acorduri de chitara , pana spre dimineata.

Sambata dimineata Eu si Cornel ne-am trezit pe la 6 sa mai aprofundam testele teoretice .
Pe la 8 jumate , am intrat noi in concurs , celelalte echipe CPNT urmand sa intre mai tarziu in concurs.Concursul a inceput cu testele teoretice,rand pe rand , zona, alpinism , sanitar, meteo, flora , apoi a urmat verificarea echipamentului si plecarea in traseul de regularitate.

Traseul de regularitate a fost urmatorul : Valea Otasaului-Schitul Patrunsa- Muntele Albu-Curmatura Builei- Valea Otasaului.

Schitul Patrunsa

Refugiul din Curmatura Builei
Hududaurile
In traseul de regularitate au avut loc si probele de alpinism si orientare.

Pe la 3 am terminat traseul ,am aflat ca suntem pe locul 1 la teoretice, facem cateva calcule si deja incepem sa simtim gustul victoriei.Am dat o fuga cu Cornel si Smedre pana in sat, sa ne luom ceva bere si apoi ne-am pus la umbra sa-i asteptam pe restul.

Pe seara aflam rezultatelor partiale ,suntem pe locul 1 la general ,dar la 1 punct de locul 2 , Albatros Galati si la 2 puncte FDC Brasov, dar mai ramasesera 2 probe , respectiv culturalul si crosul.Apoi ne-am pus sa repetam sceneta de umor iar la 10 a inceput culturalul.
repetitii

Rand pe rand , Monom , Hai Hui, Albatros, Carpathia, FDC, Sandru, Verde si-au demonstrat calitatile artistice. Cred ca noi suntem mai ghinionisti, ca tot mereu intram ultimii sau printre ultimii in cultural. Asadar de data asta tot ultimii am intrat , pe la 2 noaptea.
Cantecele au iesit foarte bine , se vede ca lumea a muncit mult , poezia a fost ok ,iar sceneta de umor a facut lumea sa rada in hohote.

Imn CPNT

Ea

Albastru legamant

De dimineata-n zori de zi

Umor
Duminica m-am trezit la 7 , am facut o supa , am dat desteptarea si celorlalti alergatori din CPNT si pe la 8 fara 20 am plecat spre startul crosului , pentru a avea timp pana la 8 si de ceva incalzire.

Intre timp s-au afisat si rezultatele culturalului , luasem locul 2, si in trofeu ramasesem tot pe locul 1 , dar cu 5 puncte in fata Albatrosului, deci trofeul se va decide la cros , deoarece si Albatrosul are alergatori buni , atat fata cat si baiatul.

La cros, concurenta mare , niciodata nu am prins sa fie atatia alergatori buni la start, in cadrul frte-ului, tot timpul lipsea cate unul, altul.Eram 5 care am fi putut sa castigam :Ionut-Carpatia, Aris-Sandru,Cristi- Albatros, Eu- CPNT si o noutate, Dani .Pe Ionut si pe Cristi nu-i batusem niciodata , iar de Dani nu mai spun nimic , n-are nevoie de descriere. Pentru castigarea trofeului trebuia sa-l bat pe Cristi.La fete si Teo mica avea concureta destul de mare.

Crosul s-a tinut pe un drum forestier, 2,5 km urcare si 2,5 coborare.Startul s-a dat pe urcare , astfel incat s-a plecat destul de incet, la un moment dat l-am vazut pe Cornel la vreo 3-4 pasi in fata tuturor , si cand si-a dat seama , cred ca s-a speriat si s-a oprit , numai l-am auzit :’Ce dracu caut eu in fata’. Pe urcare eu si Dani am dominat, astfel incat la punctul de intoarcere aveam vreo 300 m. avans de locul 3 , Cristi , iar Ionut era mult in spate.Dani a condus toata urcarea si apoi mai mult de jumatate de coborare, eu mergand in spatele lui.La un moment dat pe coborare mi-a zis sa o iau in fata iar apoi
,cred ca la vreo 500 de metrii inainte de finish ,a strigat la mine : « fugi ca vine ».Cand m-am uitat in spate era Ionut, sprinta cu niste pasi de uriasi , tocmai il depasea pe Dani , si pana la mine mai avea cam 10 metri.Atunci si eu am sprintat ca nebunul , si am mentinut distanta constanta pana la finish, numai ca la finish am cazut direct pe jos si mi-a luat ceva timp sa-mi revin.
Prin urmare am terminat pe 1 , Ionut pe 2 , Dani pe 3 , Cristi pe 4 iar Aris nu a luat startul pentru ca se accidentase cu o zi inainte la orientare, Cornel pe 7 si Bogdan pe 9.

La fete ,Teo mica a terminat pe 2 , pierzand prima pozitie aproape la foto finish.
La Cros pe echipe am ocupat locul 1 si astfel am castigat Trofeul Vanturarita , primul trofeu castigat de cand sunt eu , dar de cand e si Cornel in club , primul trofeu de cand eu si Cornel conducem CPNT-ul in FRTE.

MULTUMESC TUTUROR Cepepeneilor SI NU NUMAI , care au contribuit la victorie.
A urmat premierea unde,am cam facut ravagii :
-Sanitar teoretic:CPNT 1-loc1
Cultural : loc 2
Cros masculin :Eu -CPNT 1-loc 1 ;Dani-CPNT 2-loc 3
Cros feminin :Teo Mica -CPNT 1-loc 2

Apoi ne-am facut bagajele , ne-am mai intins la niste beri la umbra si apoi spre case cu ocolire prin Sibiu , la KON TIKI , la o ciorba de burta.

Urmeaza TROFEUL BRASOVULUI , organizat de FDC, in Izvorul Muresului, Muntii Giurgeu.