Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

25 aprilie 2010

Bike

Data:22-04-2010
Traseu:Brasov-Pietrele lui Solomon-Drumul forestier-Poiana Bv- Cheile Rasnoavei- Glajerie-Zarnesti ; 70 Km

Initial trebuia sa mergem in Sfantu Petru , pe Lempes, ca unii sa se dea cu parapanta , iar noi sa bem o bere cu Luci ,pentru ca a doua zi urma sa plece in Anglia.
M-am intalnit cu Dani pe la 13 in Piata Sfatului, el venind din Zarnesti prin Poiana Brasov.Apoi ne-am dus la Nicu , unde ne-a mai reparat bitzele ;).

asa se face un opt:)
Aici ne-am mai intalnit cu Andreea si Luci , si apoi ne-am dus la Ohaba de am baut o bere si am mancat o ciorba.
Pentru ca Andreea si Nicu trebuiau sa mearga in Sohodol , am zis sa facem o tura prin Postavaru. Locul de intalnire a fost pietrele lui Solomon , unde ne-am intalnit cu Smendre , Bejan, Irina si Nusu, care erau la catzarat.
Din Pietrele lui Solomon am urcat pe drumul forestier in Poiana, si de aici am mers cativa kilometri pe drumul asfaltat spre Rasnov , si apoi ne-am bagat in stanga pe poteca turistica ce merge in Cheisoara.







Aproape de Rasnov ne-am bagat pe camp spre Glajerie.Am mers ce am mers pe drumul de glajerie si amenintati de intuneric am luat-o drept pe camp spre Sohodol.
Am mers , cat am mers si apoi am intrat printre niste livezi si la un moment dat am intat printre cratere de balti , ce se intindeau pe tot drumul si nu aveai pe unde sa le ocolesti si astfel am fost nevoiti sa intram in balta pana la genunchi.La un moment dat am vrut sa trec pe bitza printr-o balta mai lunga , dar la un moment dat hop , spd-ul , blocat de la noroi , nu a mai sarit si poc in balta cu totul.Intr-un final am ajuns si in drumul de Sohodol, aici despartindu-ne de Andreea si Nicu , iar noi am luat-o spre Zarnesti. Din Zarnesti m-o adus Dani cu masina acasa , ca el avea drum in Bucuresti,dar mi-am uitat la el in masina ruxacul , cu cheile si cu portofelul in el :D
Maine alergare pe traseul ECOMARATHON.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu