Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

25 octombrie 2010

Iesire pe Valea Urlatoare cu facultatea

data:25-10-2010
locatie:Valea Urlatoare -Bucegi
laborator Constructii Hidotehnice si Amenajarea Bazinelor Hidrografice
eu la munte=))
Venit direct de Focul lui Sumedru, pe care nu l-am mai prins din cauza acestei iesiri, care s-a nemirit a naibii tocmai acum. Cu toate ca n-am prins si focul, am prins cheful de ziua lui Manu si astfel dupa un weekend puternic in Valenii de Dambovita am ajuns in Poiana Tapului mahmur si mort de somn.

Intalnirea a fost in Poiana Tapului si de aici am urcat pe firul vaii pana la Cascada. Traseu pe care, cred, ca-l fac pana in 10 minute, l-am facut in vreo 2-3 ore. Baraj dupa baraj, multi termeni tehnici de specialitate, proful vorbea acolo, noi gura casca, se mai trezea cate unul sa mai intrebe cate ceva. Cam mahmur si un pic stresat de zgomotul produs de colegii mei care se manifestau de parca erau pe Everest, de abia am asteptat momentul cand ne-am impartit pe echipe si am luat fiecare un baraj pentru al studia si pentru ai intocmi o fisa specifica.

gura casca

anul III- Cadastru
echipa de soc:eu,Alex-colegul meu de banca inca din generala si Ionut
echipa de laborator

Dupa ce am ajuns la Cascada Urlatoare, profu' a facut prezenta si apoi, cu echipa mea am ramas in urma pentru a mai savura iesirea aceasta in natura. Intre timp imi trecuse si mahmureala, iar privelistea Bucegilor era de vis, muream de ciuda ca nu eram pe sus. Dupa o sedinta foto de vreo o ora, ne-am intors si noi in Poiana Tapului, de aici direct la stop si la facultate pentru inca 2 cursuri.

studiind indeaproape barajele:)):D
cat ne-am chinuit la poza asta:))
Cam atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu