Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

14 octombrie 2010

Ultima lira - Mud Party Reloaded- Oficial suntem Campioni

08.10.2010-10.10.2010

Iata ca am ajuns si la finalul campionatului FRTE din anul acesta.Initial locatia a fost Cabana Piatra Arsa- Bucegi, apoi s-a mutat la Vulcanii Noroiosi, ca mai apoi sa fim dati afara de aici si sa ajungem in Siriu.

Cu escala de o seara in Onesti, pentru ai culege pe prietenii mei din Sandru, respectiv pe Flori, Mada si Calin, sambata pe la amiaz am ajuns si eu la locatia cu pricina. De calatorit am calatorit cu ocazia si de data asta mi-am batut recordul de a merge moca, un turc care ne-a dus din Adjud in Focsani ne-a dat 13 iar apoi un tirist mi-a oferit coniac.Ruta a fost urmatoarea Brasov-Onesti(cu escala de o noapte)-Adjud-Focsani-Buzau-Berca-Paclele Mari. Din Onesti am facut 2 echipe pentru ocazie, eu cu Flori si Mada cu Calin.

Prin Buzau, in timp ce tranzitam orasul, am sunat la restul CPNT-istilor, care erau veniti cu o seara inainte, pentru ai intreba care-i atmosfera. Vorbesc cu Cornel, care-mi spune ca-i groasa rau si sa nu ne mai ducem, pentru ca s-au certat cu cabanierul, si acesta ii da afara. Initial am crezut ca e o gluma, apoi am mai sunat in stanga si dreapta si mi-am dat seama ca nu e. Acum ce sa facem, daca tot am venit pana aici, macar mergem pana la Vulcani, ne intalnim si cu restu de cepepenei si apoi mai vedem ce si cum.

Am ajuns exact la spartul targului, lumea isi stranse-se bagajele si toti erau gata de plecare. De la noi erau in jur de 30, echipati de zile mari, Soaca venind cu un intreg sistem de amplificare, statii, boxe, chitara bass. Si acesta a fost unul dintre motivele evacuarii de aici, faptul ca s-a facut prea mare galagie, apoi a mai fost si faza ca nu s-a facut prea mare consumatie, ca noi, CPNT-ul am stat la cort.

Dupa mai multe variante, de gen Bran, Brasov, pana la urma, lira s-a mutat la Siriu. De aici am ramas agatat de cpnt-isti mei, cu care ne-am dus la vulcanii noroiosi de la Paclele Mici. Cu toate ca imi propusesem, sa nu mai fac baie in vulcani, ajuns la fata locului nu am rezistat ispitei.Si iata-ma a doua oara consecutiv, la interval de 3 saptamani, in noroiul bolborositor de aici. Diferenta a fost ca acum a fost mult mai frig afara si noroiul era mult mai dens. Ce a urmat priviti :

topogan
jocuri de societate
poze cu maimuta, defapt cu maimutele:))
IN ROLURILE PRINCIPALE:
eu
Dani
Smendre
Vlad
muhahaha

Dupa ce ne-am balacit pana aproape am intrat in hipotermie, ne-am sters si noi cat am putut si am plecat spre noua locatie a lirei. Chiar ne gandeam ca am putea sa facem o vizita celui care ne dadu-se afar, oare daca ne vedea in starea aia isi schimba decizia :D.

Aici la noua locatie am incins iara ditai cantarea. Intre timp au avut loc restul probelor lire, proba de fotografie, caricatura, grafica, afis ecologic.Apoi menestrei nostri s-au apucat de cultural iar eu si Cornel am inceput sa ne stoarcem creierii pentru un umor. Cum cheful a lipsit cu totalitate iar inspiratia nu prea se arata, am facut noi in graba vreo 2-3 cantece hazli si restul urma sa fie improvizatie.
Silvic din Galati si Floare rara de pe Tampa
Jeni si Olimpia
Pe la 12 jumatate a inceput si culturalul. Toata lumea a venit pregatita, deorece erau 3 cluburi care se bateau pe locul 2 in federatie. Noi am avut un cultural foarte fain, cel putin cantecele au iesit foarte bine si au prins grozav la public.

Calator

Suntem vise- o nebunie de cantec:D

Umor

Distractia a continuat apoi pana de dimineata, cred ca pe la 9 m-am pus si eu la somn vreo ora.
A urmat premierea si drumul spre casa. Am trecut si pe la barajul Siriu, si de aici pana in Brasov cu stopul. Dupa ce prietenii mei Onesteni s-au suit intr-o ocazie spre orasul lor, am plecat si eu linistit spre Sacele, orasul meu de bastina.

Aaa da... la lira am iesit pe locul 3, in conditiile in care 3 cluburi,Caraiman Campina, Verde Galati si Floare De Colt Brasov, se bateau pe locul 2 in federatie si au venit foarte pregatiti. OFICIAL SUNTEM CAMPIONI !!!

SA VINA CAMPIONATUL, SA VINA CAMPIONATUL, SA VINA CAMPIONATUL LA BRASOV !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu