Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

26 octombrie 2010

Valenii de Dambovita

cand:23,24-10-2010
de ce: Ziua lui Manu
unde: Valenii de Dambovita


Focul lui Sumedru, este o traditie, de Sfantul Dumitru. Din aceasta traditie, si noi am facut o traditie, de a veni in Valeni la ziua lui Manu. Anul acesta, focul a picat, luni spre marti, foarte naspa. Initial am vrut sa stau de sambata pana marti, dar ghinionul a facut sa se suprapuna cu un laborator pe teren de la facultate, astfel am stat doar la cheful de ziua lui Manu.

Pana la Manu am mers cu Cezar, cu stopul, pe ruta: Brasov-Campu Lung-Leicai-Valenii de Dambovita.

Cheful s-a tinut la "Cofetarie". "Cofetaria" este crasma principala din sat. Se numeste asa, pentru ca pana anul trecut, cand a fost renovata, avea o placa pe care scria "Cofetarie", dar niciodata nu a avut prajituri:)). Bernard facand planu'
La Multi Ani Manu! la "Cofetarie"
usor, usor ca noapte-i lunga
atmosfera incepe sa se incalzeasca...
...lumea sa se destindaavem si muzica George Soare
Cezar
sigur vorbeam ceva interesant:))
Smendre, Dani si Manu
punand tara la cale
...si a continuat in stilul nostru
neaţa!povesti marinaresti, de prin Oceanul Pacific, Atlantic si Indian- Dorel si cei doi prieteni ai lui, tot marinari
pisicii lui Manu, tolanindu-se la soare...si a doua zi, de la capat
gratar Vlad si Victor, responsabili cu gratarul Manu responsabil cu bulzul pe jar
Din pacate Luni dimineata a trebuit sa ajung in Brasov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu