Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

6 aprilie 2010

Padina de Pasti

Cand: 03-05.04.2010
Unde : Padina , prima stana spre Strunga
Cine: Eu , Alex, Cata Chitzu, Pisi, Dani , Bejana , Irina , Bejan
De ce : Paste


Dupa ce anul trecut Pastele l-am petrecut in numar mare in Muntii Cozia ( vreo 40) , anul acesta multi s-au decis sa petreaca acasa. La propunerea lui Dani , ne-am hotarat sa petrecem Pastele in Padina, avand ca moduri de petrecere a timpului schiul si cataratul.

Sambata 03.04

Traseu :Busteni- Shill- Piatra Arsa- Plaiul lui Pacala- Padina


Am plecat din Brasov cu trenul de 6 si 20 spre Busteni . In autobuzul de Sacele m-am intalnit cu Alex iar in tren cu Cata Chitzu si Pisi.

Din Busteni am urcat pe Shill ( Jepii Mari) . Traseul a fost destul de dificil , deorece prin padure zapada era mare,depasind in unele locuri un metru jumatate.




Dupa ce am coborat Plaiul lui Pacala m-am intalnit cu Dani si Bejana , ei venind cu o zi inainte. Dupa ce m-am intalnit cu ei mi-am lasat ruxacu in stana de la baza Plaiului lui Pacala , si am urcat cu ei inca o data Plaiul lui Pacala.
La Padina ne-am intalnit si cu Bejan si Irina , atunci ajunsesera si ei , ei venind prin Strunga.
La Cabana am baut un vin si apoi ne-am dus la stana dinspre Strunga pentru a sta peste noapte.

La miezul noptii ne-am dus Pestera sa participam la Inviere, la Manastire din pestera.


Duminica 04.04

Ne-am trezit pe la 10 si pana am macat si am baut un ceai in Padina s-a facut 14 .
Alex cu Cata au plecat in tura spre Vf. Omu pe Obarsie , eu cu Bejana vroiam sa mergem dupa ei , dar dupa ce cataram pe Turnu Seciului, iar restu se multumeau doar cu cocotz.
Pana am ajuns la Turnu Seciului , Bejana s-a razgandit si urma sa merg singur .
Am urcat pe un traseu destul de usor pe Turnu Seciului, cu Dani cap de coarda. Apoi am luat-o spre Omu.
Ajuns in locul in care se despart Valea Doamnelor , Obarsia Ialomitei si Valea Sugarilor , m-am decis sa o iau pe Sugari si sa ies la Cerdac , si poate acolo ma intalnesc cu baietii.
Valea Doamnelor
Obarsia Ialomitei
Nici nu am intrat bine pe vale si asa ma palit o lene .Am urcat pe acolo pe limba de zapada si apoi am luat-o la vale si m-am intors la Turnul Seciului.
Pe seara ne-am mai intins la un vin la Cabana Padina si au venit si baietii din tura( tura facuta de ei :Pestera- Obarsie-Vf. Omu-Babele- Pestera).
Planul pentru a doua zi era sa fac o tura lunga cu Dani , ne gandisem la Valea Morarului, sau la vreo vale ce pleaca din Omu, dar apoi am aflat ca a doua zi se strica vremea , asa ca m-am hotarat sa ma intors acasa prin Sinaia.
Apoi am petrecut pana spre dimineata la Stana in stilul nostru caracteristic, avand ca ajutor 2 litri de palinca , adusi de Cata.

Luni 05.04


De dimineata m-am trezit afara , deorece aseara dupa palinca lui Cata ,m-am cam incalzit. Dupa ce am facut un foc si am prajit niste carnati, am plecat spre Sinaia cu Cata si Alex , restu urmand sa plece prin Strunga.

Traseu :Padina-Plaiul lui Pacala- Piatra Arsa- Cota 200-Cota 1400-Sinaia



Pana in Piatra Arsa a fost totul ok , dar apoi s-a lasat o ceata de nu mai vedeam nimic. Derutati putin de ceata si de urmele masinariilor de facut urme pentru stilul liber in schi fond a laut-o pe alt treseu , respectiv pe Piciorul Pietri Arse. De acest lucru ne-am dat seama doar cand am inceput sa coboram brusc in stanga platoului.Dupa ce ne-am dat seama de greseala , initial am vrut sa o luom pe platou in directia in care ar trebui sa ajungem spre partile de schi din Sinaia, dar apoi ne-am gandit ca cel mai intelept pe ceata aceea era sa ne intoarcem la Piatra Arsa.
In Piatra Arsa am intrat inauntru sa ma lamuresc un pic. Aici forfota mare ,deoarece se desfasurase campionatul national de schi fond.

Apoi am luat-o din stalp in stalp pana am ajuns la Cota 2000, si de aici la vale spre Cota 1400. Pe schiuri am coborat pana la Cota 1500, iar apoi pana in Sinaia cu ele in spate.
Am prins trenul de 19 , care a avut intarziere 50 de minute , am mai baut o bere si acasa.


P.S. : « Hristos a inviat ! »

Un comentariu: