Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

20 aprilie 2010

Cu bitza in Valeni

16-18.04.2010

Dupa ce s-a amanat etapa de orientare din cadrul FRTE, nu am putut refuza invitatia lui Manu la facerea tuicii.Si astfel am plecat vineri pe la 11 pe bitze din Brasov impreuna cu Nicu si Andreea. In Bran ne-am intalnit cu Dani , care avea ceva probleme tehnice la bitza si a fost nevoit sa se intoarca acasa si sa-si schimbe lantul. Eu i-am tinut de urat si astfel am recuperat si pozele din tabara de iarna :D (http://tanar-si-liber.blogspot.com/2010/03/tabara-de-iarna-cuca.html ).Nicu si Andreea au continuat urcusul si apoi ne-au asteptat la iesirea din Fundata. In Podul Dambovitei ne-am oprit la o bere, iar apoi de la Dragoslavele am facut stanga si am luat-o pe scurtatura.

Dupa ce am iesit din nou pe DN, respectiv drumul dintre Campul Lung si Targoviste am fost asaltati de o multime de claxoane , asa-i romanul , cu o mana pe volan si alta pe claxon.
Intr-un final am ajuns si la Manu , ne-am intalnit cu Cornel mic si Bogdan, ei venind tot cu bicicletele , dar ei au plecat din Brasov mai repede.Pana la Manu punand la socoteala si intoarcerea pana in Zarnesti si drumul din Sacele pana in Brasov , am acumulat 130 de km. Aici butoaiele de tuica se tot umpleau ,iar noi eram nevoiti sa o degustam :D. Mai pe seara au aparut si Grasa, Bubu , Gali , Bejana si Monix.Apoi ne-am intins pana de dimineatza cu cantece , gratar , voie buna , povestiri in jurul focului.




Sambata au plecat Grasa , Bubu , Gali, Monix si Cornel mic in locul Bejanei, iar Bogdan a plecat cu bitza.
Pe dupamiaza am iesit la o tura cu bitza prin sat si prin livezi , cu Dani si cu Manu. Tura a fost faina , am fost in livezile lui Manu de meri si de peri , apoi am mers pe o muchie la intamplare ,iar apoi prin partile marginase ale satului.

Duminica ne-am urnit din nou la drum . De data asta ne-a insotit si Bejana pe bitza lui Dani ,iar acesta a mers cu cursiera lui Cornel mic.
In Podul Dambovitei iar apoi in Fundata ne-am oprit la o bere.
Dupa ce mai avusese o pana dupa Rucar, in Moieciu , Dani a facut 4 pene pe o portiune de vreo 2 km.Pana la urma la recuperat Bejana cu masina din Bran , si apoi ne-am mai oprit la un pahar de vorba in Rasnov in Pusca Lupi si dupa aceea directia acasa.

In concluzie a fost in Weekend reusit cu 250 de km stransi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu