Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

12 aprilie 2010

Prin Crai


Data : 10-11.04.2010

Initial trebuia sa fac cu Iuli tura de bitza pe traseul maratonului din Moieciu, dar cum cei de la meteo au anuntat ploi, am acceptat oferta lui Cornel si a lui Manu , de a merge in Crai.

Ne-am intalnit in gara la trenul de 8 spre Zarnesti eu , Iuli, George, Cornel,Catalina si Daniela.In Zarnesti ne-am intalnit si cu Bogdan , Cata Semeniuc si Ionut Bordea si apoi am plecat spre Curmatura.

In Curmatura ne-am despartit de Daniela, ea intorcandu-se acasa, apoi am continuat-o spre Saua Crapaturilor.

Aici am facut o poza si apoi am urcat pe Turnuri in Creasta.



Varful Turnu

In Saua Padina Inchisa eu si Bogdan am continuat creasta spre Varful Ascutit , ceilalti coborand spre Curmatura pe Lehman.




Zapada era destul de naspa si de sub piciorele noastre tot o lua la vale , putin ce e adevarat , dar daca ai fi taiat o fata ar fi fost nasol rau. Deci optiunea de a cobora pe Padinile Frumoase cadea , pentru ca trebuie sa tai valcelul in care se acumuleaza toata zapada din toata valea ce pleaca de la Ascutit.Asa ca ne-am hotarat sa ne intoarcem spre saua Padina Inchisa si sa coboram pe Lehman.

La cabana ne-am intalnit si cu Manu, Dorel si inca doi prieteni de-ai lor . Apoi ne-am pus la un joc de carti si mai tarziu am jucat mafia cu inca un grup de tineri din Sfantul Gheorghe.
La 11 s-a dat stingerea la Cabana , dar cu Bogdan si Iuli ne-am mutat la Refugiul Salvamont si am continuat seara cu o cantare.
Spre dimineata am plecat si noi la somn in Stana din Poiana Zanoaga
Ne-am trezit pe la vreo 9 , ne-am dus la Curmatura , am mancat , am mai jucat o carte si apoi am luat-o la vale.

Apoi ne-am mai oprit la o bere in Gura Raului apoi la una in barul de langa gara, apoi am organizat o cantare pe cinste in Brasov in Rapid, protagonisti acesteia fiind : Cornel mic , Bogdan si Vladut si la care s-au alaturat si grupul din Sfantul Gheorghe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu