Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

6 septembrie 2010

Trofeul Ursul Carpatin – Bucegi

03.09.2010-05.09.2010

Trofeul Ursul Carpatin , organizat de Clubul Caraiman Campina , a fost ultima etapa de tip trofeu din 2010 , ultima etapa in campionat fiind o lira . Clubul Caraiman a ajuns la editia 21 a Trofeului Ursul Carpatin si in toti anii , trofeul acestora s-a numarat printre cele mai frumoase etape , remarcandu-se prin frumusetea si tehnicitatea traseelor ( ex : Valea Seaca a Caraimanului , Valea Morarului , etc. ) si prin implicarea sufleteasca a organizatorilor .Nici in acest an , nu s-au situat mai prejos , traseul de regularitate fiind pe Valea Alba.
Vineri seara ne-am intalnit cu mic , cu mare, in Poiana Zamora din Poiana Tapului , locul in care a fost amplasata tabara de baza . Pe seara avut loc un concurs de folk individual , iar apoi pana spre zori , s-a petrecut intre prieteni

O noutate pentru concursurile din federatie a fost ideea cu amplasarea unei adevarate scene langa focul de tabara . Deci culturalul si concursul de folk individual au avut sonorizare iar reflectoarele erau indreptate catre participanti.

De dimineata , pe la 6 m-am trezit sa mai repet zona . A fost cea mai grea zona de anul acesta , a fost foarte detaliata , dar cu toate acestea mi-am dat tot interesul si am luat locul 1 :D .

Dupa desfasurarea testelor teoretice , ne-am despartit de orientaristi , respectiv de Cornel si de Teo mica , ei urmand sa ramana in tabara de baza , pentru orientare . Astfel am plecat in traseu doar cu alpinistii : Smendre si Daniela.
Organizatorii ne-au asigurat un autobuz care ne-a dus pana la Caminul Alpin in Busteni . De aici am urcat pe Valea Alba spre Platou si apoi ne-am dat in stanga spre Cruce pe Brana Vaii Albe . De la Cruce ne-am dus la Cabana Caraiman pe Brana Mare a Caraimanului si apoi ne-am dat de Vale spre Busteni pe Valea Jepilor .

Mai sus de Poiana La Verdeata , a avut loc alpinismul , unde Daniela a castigat detasat proba ,Smendre a iesit pe 3 iar la echipe am iesit pe 1 .Plecarea in traseu a tuturor cluburilor a fost in bloc start , dar noi si CPNT 2 , am ajuns primii la alpinism , plecand mai tare , pentru a evita aglomeratia ce s-a format ulterior . La Cabana Caraiman , cat am facut o pauza de masa , au aparut si cei din CPNT 3 . Astfel in Busteni am ajuns toate 3 echipe ale CPNT-ului impreuna , fiind primii care terminam traseul .

Din Busteni am fost recuperati de Gruie si Claudia si astfel pe la 15. 30 eram in tabara .

Intre timp in tabara se afisasera rezultatelor testelor teoretice , unde eram pe primul loc si am aflat si rezultatul orientarii . Cornel a iesit pe 3 la baieti iar Teo pe 5 la fete , pe echipe ocupand locul 3 .

Acum ca stiam cam care-i treaba , no.. , apucate si fa calcule , fa strategii . Noi castigasem deja doua probe si la una luasem locul 3 dar FDC-ul era la 4 puncte in spate . In concurs mai ramasera inca 2 probe , Culturalul si Crosul . La Cros , constientizam ca pe echipe putem lua bataie de la ei , pentru ca au fata buna la cros si astfel am fi pierdut cele 4 puncte . Deci culturalul , proba subiectiva , va face diferenta .

No... si iara , fa strategii , pe mine cadea cea mai mare presiune , eram obligat sa castig crosul , in conditiile in care era prezent si Ionut de la Carpatia , el fiind singurul om care ar putea sa-mi puna probleme din federatie , deorece l-a ultimul cros la care a fost , m-a batut . Bun , acum trebuia sa-mi iau si revansa , pentru ca pe anul asta e 1-1 . Deja facusem un calcul , eu -1 , apoi Ionut , Cristi –Albatros, Mihai –Truly si apoi pe 5 Paul de la FDC , deci eu ii dadeam avans mare lui Paul , iar Teo trebuia sa intre in primele 5 , si am fi castigat trofeul si numai conta nici culturalul .pregatind umorul

A venit si Culturalul , a si tecut , imediat dupa ce s-a terminat , pe la 2 , m-am bagat la somn , sa fiu in forma a doua zi .
CPNT

sceneta de umor

trupa de soc
trageri la sortiVeniti tocmai de pe meleagurile Perchiului ......"Sandru- Onesti " :D
Floare De Colt Brasov
Duminica dimineata , ziua decisiva , cand m-am trezit , lumea inca canta langa foc , ma oftic asa un pic , ca am pierdut ceva distractie . Ma pun si pe incalzire si ma duc la start . Aici oarecare surpriza , Ionut si Cristi de la Albatros , nu intrau in cros . S-a dat si startul , traseul de cros a fost frumos , s-a plecat printr-o padure , drumul fiind balizat , apoi se urca o movila de vreo 10 m si se dadea intr-un forestier pe care se continua crosul . Ca de obicei plec tare si dupa vreo 100-200 de metri am ramas singur . Imi faceam o mie de scenarii in cap , stiam ca in conditile astea Paul va termina pe 3 iar lui Teo ii va fi foarte greu sa termine pe 3 . Dupa ce am intors , am vazut inevitabilul , Paul era pe 3 , dar Cezar al nostru era pe 4 la vreo 30 de metri de acesta . Strig la el , ‘Intrecel te rog pe Paul , e esential ‘ si ii dau tare spre finish , curios de ce a facut Teo . Trec si de finish , direct , o caut cu privirea pe Teo , se uita asa timid la mine si imi arata 5 , intreb de Nico de la FDC , imi zice 1 ......Rahat !!! , chiar daca Cezar il bate pe Paul , FDC-ul tot castiga Crosul . Pana la urma Paul a terminat pe 3 , Cezar a venit la 2 pasi dupa el . Felicitari Cezar ca macar ai incercat si ai dat ce ai putut din tine ! Asta e , am pierdut crosul si acum asteptam afisarea culturalului , deocamdata suntem la egal cu FDC-ul . Teo a tras si ea tare , doar ca a avut concurenta puternica : Nico FDC –locul 1 , locurile 2 si 3 Truly , de abia pe 4 simpatica Flori de la Sandru , Ionela pe 6 , pe 7 Claudia de la noi , pe 8 , castigatoarea a cateva crosuri din federatie , Simona –Albatros si lista continua .
start in crosprimii 15 la cross au primit cate o bere

Dezamagire mare .... , stiam ca FDC-ul a avut cultural bun , dar ma gandeam ca si noi am avut Cultural bun . Intr-un final aud ca s-a pus clasamentul de la Cultural , direct alerg la avizier , observ fisa cu clasamentul , ajung langa ea si vad ce nu vroiam sa vad , urmatoarea ordine : Verde , FDC si noi .
Astfel am pierdut Trofeul Ursul Carpatin 2010 , a urmat Premierea si drumul spre casa .
Premierea
locul 1 - zona; sub amenintarile lui Titus
locul 1- Cros Masculin
folk individual: loc1 Jenica (Verde) , loc2 Comanel ( Verde), loc3 Oana + Ursul Carpatin
cultural : Verde -loc 1; FDC -loc 2 ; CPNT -loc 3
General :loc1- Floare De Colt , loc 2 CPNT , loc 3 Verde

Felicitari Floare De Colt !Macar a ramas valabila « Sa vina Cupa-Sa vina Cupa –La Brasov »
--------------------------------------------------------------------------------------------

-Despre organizare : cea mai faina etapa de anul acesta . Felicitari Caraiman Campina !
-Cu acesta ocazie aproape s-a dus Campionatul din 2010 , mai ramanand o singura lira . Suntem pe locul 1 la general cu un avans de 75 de puncte fata de Caraiman , acestia sunt urmati de Floare de Colt si de Verde . Cu acest avans nu ne mai poate ajunge nimeni , in conditiile in care o lira se castiga cu un total de 80 de puncte .Pe probele trofeelor , in cadrul clasamentului general pe 2010 , ocupam urmatoarele locuri :
-Teste Teoretice :loc 1
-Regularitate :loc 1
-Alpinism: loc 1
-Orientare: loc 2
- Cros: Loc 1
- Acum ca s-au terminat trofeele , toata atentia mea se indreapta , in ordinea desfasurarii lor , spre : Duatlon “Cetatea Brasovului” , Maraton Piatra Craiului si cu semne de intrebare Bucharest Marathon .