Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

17 iunie 2011

Piatra Mare

12-06-2011

Initial trebuia sa merg in tura doar cu Iuli, numai ca, pe drum spre pod ma suna Postoaca ca merge si el cu trupa lui Sfintu in Piatra Mare.

Intre timp m-am intalnit si cu Zorila care mergea tot in Piatra Mare si astfel din 2 am devenit 15.

Am mers impreuna toata trupa pana pe la 7 scari, cand ne-am despartit. Eu cu Iuli si Postoaca am luat-o inainte, deoarece vroiam sa facem o tura mai lunga si la un ritm mai alert.

Zorila am mers un pic cu noi, apoi a ramas in urma.

De la 7 Scari am urcat direct la Cabana si apoi am coborat pe triunghi galben in Valea Garcinului. Ar mai fi de mentionat un mic incident cu niste unii care stateau la cabana cu corturile, care erau niste ‘foarte mari cunoscatori’ si au tinut sa ne anunte pe un ton foarte flegmatic ca mergem aiurea, noi fiind defapt pe traseu. Asta e sunt constient ca mai dai si de ###### chiar si pe munte.

Daca la cabana era ceata si vreme urata, in Valea Garcinului, coborand din nori, am descoperit contrariul. Aici am facut o pauza de masa, in timpul caruia am facut si putina plaja.

Apoi au urmat vreo 4-5 km pe forestier. Aceasta bucata am alergat si astfel am ajuns la traseul triunghi albastru care vine de la Rentia si urca pe Varf.

Stana lui Pincosti
Cu ocazia aceasta am si revazut marcajele facute de mine acum doi ani. Traseul triunghi albastru fiind refacut de mine si Codin de la salvamont, in 2009.
Dupa ce am iesit in gol alpin, de la stana, am alergat pana in Varf, pe o portiune single trail de toata frumusetea.

In varf ne-am intalnit si cu restul trupei, inafara de Zorila, care a mers singur pana aici si apoi s-a intors acasa.

Inca o pauza de masa, o poza de grup si la vale. La cabana ne-am despartit de restul trupei, ei coborand pe drumul familiar, iar noi am luat-o pe la Pestera de Gheata spre Bunloc.

Aproape de Bunloc ne-a prins si o ploaie torentiala care ne-a afectat putin starea de spirit. Din Bunloc am coborat pe traseul de downhill ON THE ROCS. Eu le-am spus celor 2 care ma acompaniau ca ala era traseu de bitza, dar ei nu m-am crezut si la un moment dat au plojat si s-au dat putin pe fund: )) facandu-se ca niste porci din cauza noroiului provocat de ploaie.

La Pantex ne-am reintalnit cu restul si in Dirste, eu cu Iuli am luat-o spre Sacele, iar restul spre gara.

In concluzie a iesit o tura frumoasa si destul de lunga, numai buna de antrenament. In total a avut undeva la peste 30 de km si spre 2000 dif de nivel.

3 comentarii: