Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

13 iunie 2011

Duatlon Tara Birsei 2011

04.06.2011

Hotarit in ultima clipa sa particip, m-am inscris la tura scurta. Aceasta nehotarare a fost cauzata de o unghie, care dupa Hercules s-a infectat si la un moment dat numai puteam nici merge. Am reusit sa scap de durere doar dupa ce mi-am legat degetul cu un siret, l-am strans si in apa fierbinte mi-am smuls unghia si astfel intr-o zi s-a retras puroiul.

Duatlon Tara Birsei este organizat de prietenii nostrii de la FDC si astfel nu aveam cum sa lipsesc, macar merg la tura scurta si nu trag tare.

Norocul a facut ca pana in dimineata concursului sa mi se vindece piciorul , doar putina sensibilitate, cauzata de lipsa unghiei. Vazand ca sunt intr-o forma ok, m-am decis sa ma mut la tura lunga, dar din cauza cipurilor si nu mai stiu,a ce motive, nu am putut, asa ca ma multumesc cu tura scurta.

nervos ca nu vor sa ma mute la tura lunga

Daca luam lista inscrisilor pe site, nu aveam foarte multi rivali, dar la fata locului au aparut numele grele, Mosoiu, Vio Palici si Cristi Stotz. Prezenta lor, m-a scos din start de pe podium, dar cel mai important este sa fac un concurs frumos si sa trag cat mai bine.

Startul s-a dat din Rasnov, de pe Valea Carbunarilor. Pana la start am mers cu masina de inghetata a lui Manu.

la incalzire
Strategia de concurs era destul de simpla, prudent la bitza si recuperez la alergat. Am avut ceva emotii la proba de bicicleta, m-ai ales ca aveam ceva probleme cu butucul de spate, avand ceva joc. Tot ce ma interesa era sa las bicicleta, ca apoi voi fi in elementul meu, alergarea. la start

Si s-a dat si startul, intai o tura de asfalt pe partia de biatlon, apoi direct la deal pe o diatai panta. Am stat eu cat am stat pe bitza, dar apoi din cauza aglomeratiei am trecut la push-bike. Apoi am ajuns intr-o poiana, de unde inapoi pe bitza si dai si depaseste concurenti care au plecat prea tare la start.

Din traseu stiam doar portiuni, pentru ca nu am reusit sa ajung sa-l fac, chiar daca stau aproape. Cu doua zile inainte am vrut sa-l fac, am mers pana la locul startului, dar o ploaie torentiala m-a trimis inapoi acasa, dar cu urcare prin Poiana Brasov.

spre Cetate
Am coborit si in Valea Popii, apoi iar o urcare, am dat de Oana si Andrei, care ne atentiona ca urmeaza o portiune dificila. Fara sa-i iau prea mult in seama, ii dau la vale, cand cel din fata mea a cazut,, iar eu am plonjat peste el. Si din acest moment butucul meu s-a dus naibii avand ditai jocul. Cand freca in stanga, cand in freca in dreapta, asa a fost de aici incolo restul traseului.


Intr-un final am terminat cei 17 km cu 600m dif de nivel in 1.30, apoi m-am schimbat de SPD-uri, mi-am luat papucii de alergare si haida tatii!
De aici incolo, am alergat dupa Cornel. N-am crezut vreo data ca o sa alerg dupa Cornel, dar asa a fost. Cornel a participat la stafeta, cu Marius . Proba de bicicleta am terminat-o impreuna cu Marius, dar la tranzitie pana m-am schimbat Cornel a luat putin avans, avans pe care nu l-am mai recuperate, mai ales ca m-am ratacit vreo 2 minute.



In final am terminat pe locul 4 dupa cei trei greuceni amintiti mai sus, cu timpul de 2.24 . Echipa CPNT 1 (Cornel si Marius) a iesit pe 3 la Stafeta Amatori.
Cred ca sunt blestemat sa tot ies pe 4, pe locul "luzerului" acesta fiind al treilea loc 4 consecutiv dupa EcoMarathon si Hercules.

Cu aceasta ocazie am completat formularul de inscriere la Carpathian Adventure 2011. Voi face parte din echipa Bikers Team, alaturi de Alina Trofin, Gabi Solomon si Sergiu Buciuc. Tineti-ne pumnii!

trei sferturi din echipa de Carpathian- Bikers Team

In concluzie a fost un concurs dragut cu un traseu fain , cu cateva minusuri, pe parte de marcare a traseului . La anul sunt sigur ca va fi mai bine, iar eu voi fi prezent la linia de start. Tin sa-i felicit pe Paul si Monica pentru implicare.

poza de grup

3 comentarii: