Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

21 februarie 2010

Bucegi

Data:21-02-2010
Traseu:Busteni- Shill-Busteni
Participanti:Eu, Vlad, Oana ,Andrei, Gabi, Dan,Timea


Dupa terminarea sesiunii cum nu aveam chef sa stau acas, dar nici sa fac vreo tura mai grea, deorece aveam febra musculara dupa Semimaratonul Piatra Mare , m-am dus in tura organizata de Vlad in Bucegi.
Traseul initial era : Busteni- Shill- Piatra Arsa- Piciorul Pietrei Arse- Sinaia, dar cum tocmeala din targ nu se potriveste cu cea de acasa, am fost nevoiti sa facem cale intoarsa de pe la jumatea lui Shill din cauza valcelelor maturate de avalanse , dar si din cauza celor care nu erau maturate de avalanse , si pe care zapada statea sa plece.
La intoarcere in Busteni am mai mancat o ciorba de burta si apoi am baut o bere in Medius.

urma de avalansa