Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

16 februarie 2010

Teambuilding CPNT- Babarunca

Data:12,14-02-2009

Vineri

Ne-am intalnit cu mic cu mare vineri,pe 12 februarie , la Cabana de la Babarunca pentru a doua editie a Teambuildingul CPNT.
Prima seara ,a fost seara vizionarii de filmulete si slide-uri cu si despre CPNT ,mai noi si mai vechi.

Sambata

Pe la 9 s-a dat trezirea iar pe la 11 s-au tras la sorti echipele si s-a intrat in probe. S-au facut 5 echipe a cate 4 membrii. Eu am picat in echipa cu Tedy, Cornel mic si Bogdan , am preluat functia de lider si conform traditiei ne-am numit “PARSII”. Concurenta a fost asigurata de echipele: Cobrele( Bejan,Clau, Iuli,Bika), Hai Faiv (Oana, Victor mic, Irina,George Sacele), Cur (Bejana, George Soare, Gabi Munteanu , Anda) si Bambuchea (Luci , Vlad , Timea si Anda) iar organizatori au fost:Andrei , Andreea, Cornel , Vlad si Smendre.
Primele probe au presupus :descoperirea traseului unui labirit , baba oarba, catzarat pe cordeline si un traverseu peste rau. Probe faine , distractie multa si dupa aceste prime probe ,noi , Parsii, eram pe primul loc :D.

Apoi ne-am intors in cabana si a trebuit sa ne desenam fiecare sigla, sau ceva ce ne reprezinta echipa.


Dupa ce am terminat cu desenatul , ne-am intors afara si au urmat probele : ‘avionul’ si aruncarea busteanului, urmate de o bulgareala zdravana.

bulgareala
"avionul"
aruncarea busteanului

Au urmat prodele din interiorul Cabanei, ceva probe de logica si construirea unei machete din paie . Cu aceste probe s-a sfarsit concursul pe echipe , uramand probele individuale



Parsii cei inteligenti

Din cauza unor neintelegeri cu organizatorii la aruncarea busteanului si deoarece constructia noastra din paie nu s-a tinut ’pe picioare’ , am fost devansati de echipa Cobrele , noua revenidu-ne pozitia a doua , la egalitate cu echipa Cur.
Atmosfera s-a incins odata cu inceperea concursului de dans apoi a explodat, pentru mine cel putin, dupa concursul de dictie . Cu toate ca am ocupat locul 2 , dupa terminarea concursului am fost nevoit sa abandonez distractia si sa ma culc (sa fie oare de la cele doua guri tuica dupa fiecare runda si restul tuicii ce a ramas la final ?)
Echipa nr. 6 -Eu si Stefi
Castigatorii concursului de dans:Manu si Oana
deliciul publicului, echipa Neanderthal, Adi si Vlad

Duminica

Nu mai stiu exact pe la cat ne-am trezit , am facut curat , am mai lenevit un pic , premierea si inapoi spre case ca maine am examen la Topografie 3.


Ne vedem la anu!