Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

12 ianuarie 2010

Bucegi- Laptici

Cu ocazia zilei de nastere a lui Dorel si zilei onomastice a lui Ionutz, acestia au inchiriat casa de la cantonul silvic Laptici , langa Padina. Lor li s-au mai alaturat si Duracel si Jana , sarbatorindu-si si ei ziua de nume.

Pentru a ajunge la locatia cu pricina erau doua variante :cu masina sau prin tura.

9.01

Am plecat in tura impreuna cu Nicu , Andreea, Duracell si Gabi si am mers pe traseul : Busteni- Shill- Piatra Arsa – Plaiul lui Pacala- Padina- Laptici






popas la Cabana Padina

Seara ajunsi in Laptuci ne-am intalnit cu toata gasca si s-a lasat cu distractie.

10.01


A doua zi am plecat in formatie putin mai numeroasa spre Sinaia respectiv am fost insotit de catre :Marian , Irina, Duracell, Gali, Iulia , Luci , Monix, Gabi.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu