Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

22 ianuarie 2012

Concurs Schi-Alpinism Predeal


Ca sa ajung la zi cu blogul, m-am hotarat sa postez in paralel, vechi-nou. Asadar aseara, 21-01-2012 am fost prezent la un concurs de Schi de Tura in Predeal, organizat de nea Nae Plumbota.

Startul s-a dat la 18.00 la teleschi. S-a urcat pe Clabucet Varianta si Clabucet Plecare pana la statia de sus a telescaunului. Coborarea s-a facut pe partia Cocosul, iar finishul a avut loc la statia de jos a telescaunului.

Lume faina, in mare parte cunoscuti, zapada ca in basme si voie buna cat cuprinde. Din CPNT am inchierbat o masina, eu, Manu, Vlad braneanu si Bogdan mic.

In concurs m-am simtit bine, s-a simtit ca in ultimul timp am urcat in Postavaru, aproape in fiecare seara.  Am plecat tare si spre bucuria mea, am reusit sa tin ritmul si nu m-am taiat. Inca de la start Gali si Cristi Stotz s-au detasat, pierzandu-i din vedere. A urmat Bogdan Sulica si eu, care l-am urmat de aproape. La statia de sus am avut ceva probleme, din cauza cetii, nefiind nimeni, ne-am dat seama mai greu unde trebuie sa dam jos fociile.

Eram in bataie pentru locul 3, cum ne-am sucit putin, cu privire la orientare, din spate a aparut Vlad Metaxa si Dani. Bogdan i-a dat șuț (șuț= coborare libera), apoi si eu, dar imediat am fost intrecut de Dani si Metaxa, carora le fugea mult mai tare schiurile. Concursul s-a cam terminat aici, de aici incolo fiind o loterie, cui ii alearga schiurile mai tare. Adevarul ca nu pot sa am pretentii sa-mi alerge dupa ce le-am bagat, numai eu stiu pe unde.

Terminam destul de apropiati, in urmatoarea ordine: Metaxa pe 3, Bogdan pe 4, Dani pe 5 si eu pe 6, timpul meu fiind 30’00”. Concursul a fost castigat de Galiteanu, urmat de Cristi Stotz. Vlad a venit pe 10, Manu, destul de bine, undeva pe 15. Bogdan mic, a incheiat destul de onorabil primului concurs. Prezent a fost si Postoaca, nefiind specialitatea lui coborarea, a fost destul de modest.

Pana la premiere am mai facut o urcare, respectiv coborare, pe Cocosul. Apoi la Hotel am depanat amintiri, povestiri, cu prietenii pe care nu-i mai vazusem de ceva timp.

Se anunta o iarna cu multa zapada si multe concursului. Din pacate, pentru mine, nu voi putea fi prezent la doua dintre ele, la Zarnesti si la Vladeasa, pentru ca am niste colegi idioti, care au programat examenele in weekend, sa-i ia dracu. Dar totusi ramane, Bucegi Winter Race, Postovaru Night, Madaras si am auzit ceva de Retezat. Mai multe detalii vor fi postate aici

In rest sunt in sesiune, dar ies aproape fiecare seara in Postovaru. Am trecut si de ultima etapa de calificare la UTMB, acum trebuie sa fac rost pana pe 31 Ianuarie de bani pentru taxa de inscriere. A da si am ceva clapari de tura de vanzare: Dynafit TLT 3 , cu prindere in puncte, Dynafit TLT 2 si ceva Koflach. Preturi avantajoase!

Cat despre postarea trecuta, inconstienta…., poate asa a reiesit, poate asa am descris, dar nu a fost chiar asa, tot timpul am fost siguri pe noi, doar cand a alunecat Bogdan a fost un moment mai ciudat, probabil atunci ar fi trebuit sa ne asiguram. Este important sa sti zona,Smendre si Victor mai facu-se odata traseul acum vreo 3 ani.  Nea Kargel si nea Emilian Cristea spun ca acest traseu are gradul 1B, deci nu este cine sti ce. In rest aceste nebunii ne fac pe noi sa ne simtim bine, sa simtim cu adevarat muntele.

Inchei cu un vorba de-a lui Titus Gontea "Toate drumurile care nu pot duce si catre moarte, nu sunt decat tot atatea fundaturi"

Numai bine, pana primesc ceva poze,urmariti in continuare, o seara normala din cursul saptamanii in Postavaru:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu