Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

14 iulie 2011

Montaniada 2011

Cand: 14-17.07.2011
Unde: Piscul Negru- Transfagarasan, Muntii Fagaras
De ce: Etapa FRTE

Iata ca am inceput sa recuperez restantele de pe blog. Prin Iulie am participat si la Trofeul ATGR, denumit si Montaniada- Olimpiada Muntelui. A fost singura etapa de anul acesta cand au fost prezenti toti titularii din prima echipa CPNT, respectiv: Eu, Cornel, Smendre, Teo mica si Ioana Bilea aka Pisi. Plecati de acasa cu gandul sa castigam trofeul, cu putin sacrificiu, respectiv sa ne punem la somn pe la un 12, 1, am reusit sa castigam.

Pe scurt ar fi cam asa, am plecat de joi, eu, Ana dezmat, Ruxi, Cezar si Bogdan mic.In Fagaras ne-am luat o amenda pentru viteza, 62 la ora, tuva’n aripa de politisti, pe Transfagarasan, am dat o mana de ajutor, unora cu ceva problem la masina si in final am ajuns dupa lasarea intunericului in tabara. Amicii mei din club s-au tirat repede la somn, asa ca pana mult dupa rasaritul soarelui, am stat la foc, pe acorduri de chitara, cu prietenii mei din Onesti.
Dupa vreo doua ore de somn, a trebuit sa intram in probele de parc. Intre timp a aparut si Cornel, Teo mica, Cornel mic , Nina si Alina. Restul zilei a fost destul de distractiva, cu aruncat busteni, tras cu arcul, senile, pod Indian si alte nebunii de genul.
senile
Eu
ei, holbandu-se la mine
chiar si Baniciu se holba :))
  
Cu toate ca eram cam rupt, deoarece nu trecuse nici o saptamana de la 7500, m-am hotarat sa alerg putin, asa, sa nu ma plictisesc. S-au hotarat sa ma insoteasca Teo mica si Cornel. Apoi, la deal pe Tranfagarasan. Dupa vreo 2 km, Teo s-a intors, baremul ei de la cros fiind de 3 km. Noi am zis ca mai mergem inca vre-un km, sa facem si noi un 5 km, cat avem la cros de alergat. Dupa vre-o 3 km , am zis ca hai pana la Cabana Capra. La Capra, eu nerecuperandu-ma total dupa 7500, am vrut sa ma intorc, dar Cornel hai inca 1 km, hai inca o curba si asa am ajuns pe la km 7. Cand s-a plictisit Cornel mi-a venit mie cheful, hai inca o curba, hai inca 1 km. Acum daca am ajuns aici, hai pana la Salvamont Capra, na.. apoi hai pana intrarea in Tunel. Daca tot am ajuns aici, hai sa traversam Tunelul sa dam la Bilea. Cam inspaimantator tunelul, ne-au cam dat emotii masinile ce trceau prin el. Dupa 1 km de tunel am ajuns si-n Bilea, o pauza de vreo 2 minute la lac si inapoi. Si uite asa, dintr-o alergare scurta, am strans 25 km ( 12.5 urcare, 12.5 coborare) cu 800 diferenta pozitiva de nivel. 

Apoi seara sedinta tehnica si SuperMega Concertul Pasarea Colibri, unde ne-am cam dezlantuit pe melodiile lui Mircea Baniciu si Mircea Vintila.



Sambata dimineata, traditionalul program, teste teoretice, apoi ne-au imbarcat in microbuze si ne-au dus la intrarea in Tunel, unde a avut loc proba de Alpinism practic, iar de aici s-a dat startul in proba de regularitate.

secretul meu, supa Rolton :))
alpinism
 
Tura de regularitate foarte scurta, doar pana in Caltun. La coborare, a avut loc proba de orientare si inapoi in tabara pentru putina odihna. 
 
Bazati pe menestreii nostrii, in special pe Soaca, nu ne-am mai agitat sa facem umorul, dar pe la 22, ne-au anuntat ca ei nu au umor. Si pune-te si fac cu Cornel in 20 de minute umorul. Dai si stoarce creierul, intr-un final apare o idee, cu mine la batranete. Cornel ma imita pe mine, eu eram un reporter,insa nu aveam final, care este cel mai important intr-o sceneta de umor. Nu ne facem griji, stam la foc si ne mai vin idei. Numai ca avem ghinionul sa intram primii, futui, alta data intram ultimii. Si putin panicati, il iau pe Cornel si incepem sa ne stoarcem creierii, in final decidem sa facem niste versuri haiose pe melodia organizatorilor, “Prietene”. Incep ai nostrii sa cante, spune si Ruxi poezia, canta inca un cantec si urmeaza momentul nostru. La naiba, inca nu am terminat, Cornel ma trimite sa fac o prezentare si sa mai improvizez cate ceva, in timp ce el termina finalul. Intru eu, fac introducerea, si cu coada ochiului il tot vedeam pe Cornel cum scrie de zor. O lungesc eu cat pot de mult si intr-un final, intra si Cornel. Si se pare ca ne-a iesit foarte bine, acest lucru fiind dovedit de hohotele de ras, ale celor prezenti.
 

Duminica dimineata a avut loc crosul, unde am iesit pe 2 dupa  Daniel Lupulescu, component al lotului national de alergare montana. Teo a iesit pe 1 la fete si astfel, am iesit pe 1 la echipe.

Micutzul, cel mai tare :))
Cezar gazela, pacat ca doar la start :))
Teo mica

A urmat premierea si drumul spre casa.

 
asteptand rezultatele finale



A urmat premierea si drumul spre casa.

2 comentarii: