Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

13 aprilie 2011

Weekend prelungit

Plecat de acasa de joi dimineata, am avut parte de un weekend prelungit si neasteptat.

Direct de la facultate, m-am tirat in Zarnesti la Dani, planul fiind sa mergem in Bilea, la un concurs de schi-alpinism. Vineri dimineata m-a sunat Nushu si m-a anuntat ca din cauza vremii nefavorabile, concursul s-a amanat. Sambata am facut o alergare prin Crai, iar seara am ajuns in Brasov la Iulia, unde a facut Smendre ciorba de burta. Pe la 22 m-a sunat Postoaca si m-a invitat la o tura in Baiului.

Intrarea in Brasov
Dupa jumatate de ora, spre Predeal

Pe la 7 jumate m-am trezit, apoi m-am intalnit cu Postoaca si Cipri, iar pe Iulian l-am recuperate de la intersectia cu Sacelele. Si asa am plecat, avand destinatia Azuga. Timpul nu a tinut deloc cu noi, fiind capricios si foarte schimbator. orientandu-ne

Dupa ce am inceput sa urcam, i s-a facut rau lui Postoaca. Nu am mai ajuns pana in creasta Baiului, intorcandu-ne din drum de pe la jumatate.
Valea Cerbului, a Bucegiului, inundata in ceata
vijelie

Cum era, totusi, prea devreme, am urcat cu masina pana la Hotelul Cioplea, in Predeal si apoi am luat-o pe jos pana la Cabana Susai, care se afla in cadrul Pietrii Mari.
la o vorba
musafiri neanuntati

masa

In Brasov la bere, am primit invitatia, sa merg in Sfantul Gheorghe, sa innoptez la Postoaca. Cum lunea am dupamasa la facultate, mi-am spus, de ce nu. Si astfel am ajuns si in Sfantul Gheorghe, unde am baut celebra bere nefiltrata, care-si merita renumele. Restul serii am facut peste cu cartofi nature si am povestit pana dimineata. Spre Brasov m-am intors cu trenul de unu jumate, iar acasa am ajuns pe la 9 seara, plecat fiind de 5 zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu