Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

18 aprilie 2011

Prajeala in Bodoc

Data:17-04-2011

Particpanti: eu si Postoaca

Traseu: Bodoc Sat- Vf Bodoc- Vf Henter-Vf Padurii- Micfalau-Bixad

Planificata ca fiind o tura mai lunga, a trebuit sa ma sa sacrific si sa ma trezesc inca de la 3 jumatate. La 4 am plecat de acasa, am facut pana in Gara Brasov, o ora si 40 de minute si astfel la 6 eram in tren. Cu Postoaca trebuia sa ma intalnesc in tren, el urmand sa urce din Sfantul Gheorghe.

Pana aici a mers ok, dar cand am ajuns in Sfantu si l-am sunat pe domn, acesta era in taxiu, atunci pleca de acasa. Imi spune sa-i iau eu bilet si sa-l rog pe nas sa mai tina trenul. Ma dau jos, ii iau bilet si cand vad ca impegatul de miscare da semnalul de plecare al trenului, il vad si pe omul meu cum sare ca un bezmetic din taxiu, fuge ca un disperat si se urca in tren in ultimul moment, exact ca-n filme. Cand sa-l salut, surpriza, un danf de spirt ma loveste, Postoaca al meu era suferind, el venea dupa o noapte alba. Imi explica apoi cum si-a dat seama pe drum spre gara ca n-are aparatul foto si cum a alergat inapoi acasa, ca sa descopere ca defapt il avea si asa a ajuns sa vina cu taxiul.

In Bodoc, a trebuit sa mai asteptam o jumatate de ora,pana sa se deschida magazinul din sat, pentru a ne mai achizitiona chestii trebuincioase gurii. Singurul loc deschis din sat, era barul, unde, intr-o clipa de neatentie a mea, omul meu a luat 2 beri si 2 cafele.

Am stat linistiti ne-am baut berea si cafeaua, am analizat harta si am facut planul de bataie.Apoi am luat-o la deal prin padure, spre Varful Bodoc.

In golul alpin, ne-a intampinat o zapada, cam de juma de metro si o caldura caniculara. Astfel eu am ramas in tricou, iar Postoaca in bustul gol.

In Varful Bodoc am facut o pauza de masa si am admirat peisajul

Poza de grup

A urmat varfurile Henter si Padurii, unde zapada ne cam dadea putin de furca.

A urmat varfurile Henter si Padurii, unde zapada ne cam dadea putin de furca.

Din Varful Padurii am coborat catre Satul Micfalau.



hopa

In Micfalau am mancat o inghetata si apoi am alergat 6 km pe sosea, pana in Bixad, iar in Bixad am facut baie in apa termala.

refacere dupa tura
jacuzzi

Cu toate ca de cand coborasem jos prin sate, ma cam ustura fata de la soare, nu am bagat asta in seama. Abea prin gara, ne-am dat seama ca suntem prajiti. M-am prajit in asa hal, incat azi, la o zi dupa, nu pot nici sa zambesc. Si asta nu a fost de ajuns, m-am bronzat si cu o frumesete de dunga, de la bentita, de am ajuns de rasul tuturor. Dar totusi, saracau Postoaca, care a mers la bustul gol nu s-a ales doar cu arsura pe fata, ci pe tot bustul.

prajit nr 1, in gara Bixad

Din Bixad am luat trenul spre Sfantul Gheorghe, unde am ramas din nou peste noapte.
prajit nr 2, in Sfantu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu