Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

14 august 2010

Trofeul Sandru`

05-10.08.2008

Iata ca a sosit si Trofeul organizat de prietenii nostri buni de la Clubul Sandru Onesti .
Acest trofeu reprezentand a VII-A etapa din 2010 in cadrul CNCTE ( Campionatul national al cluburilor de turism si ecologie) .Acesta a avut tabara de baza in Slanic Moldova , Muntii Nemira .

Cum sunt bun prieten cu cei din Sandru , m-am decis sa merg mai repede la concurs , si astfel am plecat de joi cu bitza catre Slanic Moldova .

Am plecat destul de tarziu de acasa, pe la 11 , si pana am mai rezolvat niste chestii prin Brasov s-a facut 12.Drumul pana in Poiana Sarata a fost cam boring , la fel ca orice drum asfaltat , exceptie facand Oituzul , numa ca nici de acesta nu prea m-am bucurat , pentru ca m-am cam taiat prin Targu Secuiesc din cauza caldurii .

Din Poiana Sarata , drumul continua spre Onesti , si apoi de aici se intoarce inapoi spre Slanic Moldova , dar exista si varianta de a trece peste munte si de a da direct in Slanic . M-am documentat si pe net , am intrebat si in stanga si dreapta si astfel m-am aventurat peste munte .Pe harta mea , pe care o printasem , aparea un drum forestier care urca pana aproape de Varful Cernica , apoi se continua cu o poteca si apoi dupa un varf coboara un forestier pana in Slanic . Insa dupa ce am intrebat cativa localnici din Poiana Sarata am aflat ca e doar drum forestier pana in Slanic Moldova. Dupa cum calculasem si eu pe harta , au fost 6 km de urcare si 7 de coborare . Urcarea m-a cam rupt un pic , din cauza ca aveam bagaj si aveam deja 110 km facuti si astfel am foste nevoit de cateva ori sa ma dau jos de pe bitza si sa imping la ea .Coborarea a fost superba , m-a facut sa-i uit pe toti dobitocii care m-au claxonat pe drum .

Fara sa-mi dau seama am ajuns direct in tabara . Aici m-am intalnit cu cei din Sandru .
Dupa amiaza a continuat cu volei , rugby si apoi pe seara ne-am asezat la focul de tabara , unde am depanat amintiri si am cantat pana spre dimineata .

Vineri am fost trezit dis-de-dimineata de forfota lor organizatorica , in special vocea lui Flori imi rasuna in timpane . Mai pe o parte , mai pe alta in sacul de dormit , si vazand ca totusi nu se mai poate , am iesit si eu de am dat o mana de ajutor la caratul lemnelor .

Spre amiaza am iesit la o tura de bitza , spre varful Sandru Mare . Despre traseu , drum forestier , padure si putin noroi . In tura m-am intalnit cu cativa din Onesteni , care marcau traseul de regularitate , de a doua zi .

La intoarcerea in tabara am , avut o surpriza grozava , putin mai jos de tabara pe rau , era o balta destul de adanca in care am facut un dus , cu tot tacamul .

Spre seara au inceput sa apara si concurentii . De la noi intai au aparut Bogdan si Cornel mic , ei venind cu stopul iar pe la miezul noptii au aparut si restul Cpnt-istilor .

Sambata m-am trezit pe la 6 de am mai repetat zona si pe la 8 jumate am intrat in teste .

Dupa testele teoretice am plecat in traseul de regularitate doar cu Cornel si Iuli , deorece Smedre si Mirela au plecat spre stanca de alpinism .

Despre traseu , la fel ca-n ziua precedenta , padure , forestier si o poiana in varf . Timpii au fost destul de stransi , astfel ca doar noi si Caraimanul ne-am incadrat in limite , de mentionat este faptul ca spre ultimul post am alergat ca sa nu depasim timpul limita . Coborarea de pe Varful Sandru Mare (1649 m) s-a facut pe traseu marcat cu benzi puse de organizatori . Cum noi suntem putin aerieni , am pierdut din start benzile si la un moment dat cand am pus busola pe harta ne-am dat seama ca mergem intr-o directie total gresita . Pana in urmatorul post , care era si post fara arbitru , am mers cu busola pe harta

Varful Sandru Mare

Traseul de regularitate s-a sfarsit in postul in care avea loc orientarea , acesta era cam la un kilometru de tabara de baza . Din Cpnt 1 , la aceasta proba puncteaza Cornel si Mirela insa vroiam sa particip si eu inafara concursului . Astfel pana una alta m-am dus pana in tabara si m-am intors cu bitza . Cand s-a intru in proba , o echipa de filmari de la TVR Iasi , m-au rugat daca pot sa merg cu ei in orientare si sa le explic despre ce este vorba . A durat cam o ora jumate tot interviu si de abia astept sa-l vad .

Apoi ne-am intors in tabara si ne-am strofocat sa facem un umor cat timp restul repetau cantecele . Pana la urma a inventat Cornel cateva idei principale pentru un umor , restul urmand sa fie improvizatie .

Pe la 22 a inceput si culturalul , noi am intrat ultimii si ne-am descurcat destul de bine , chiar am fost si felicitati . Dupa Cultural ne-am intins pana spre dimineata , cu toate ca , eu , cel putin , aveam cros a doua zi .

Duminica dimineata . Suna ceasul pe la 7 ,il aud destul de greu , si cand vreau sa ma ridic , surprinza......, cortul se invartea . Incet , incet ma trezesc , ii trezesc si pe ceilalti , mananc un mar cu paine si Haide Tatiii !!!....ca am un cros de castigat .

A trecut si crosul unde eu am luat locul 1 si Cornel locul 3 iar la fete Mirela a luat locul 2 si Cristina locul 3 . A urmat premiere unde am cam facut ravagii,castigand Trofeul Sandru .
Rezultate:
Regularitate: locul 1
Teste teoretice: general locul 1
alpinism locul 1
flora locul 1
sanitar locul 2
zona locul 2
meteo locul 3
Alpinism: locul 1 masculin CPNT II (Bejan Andrei)
locul 2 feminin CPNT I (Hertanu Mirela)
Orientare: locul 1 masculin CPNT (Sendre Marius)
locul 2 masculin CPNT I (Spiridon Cornel)
locul 3 feminin CPNT II (Hertanu Andreea)
Cros: locul 1 masculin CPNT I (Balan Silviu)
locul 3 masculin CPNT (Spiridon Cornel)
locul 4 masculin CPNT II (Soaca Bogdan)
locul 5 masculin CPNT III (Gabi Munteanu)
locul 2 feminin CPNT I (Hertanu Mirela)
locul 3 feminin CPNT II (Ungureanu Cristina)
Cultural: locul III CPNT - muzica (Soaca Bogdan, Pochiu Cornel, Ungureanu Cristina, Hertanu Andreea)
- poezie (Ungureanu Cristina)
- Umor (Balan Silviu, Spiridon Cornel, Dobrota Anca,Hertanu Andreea, Pochiu Cornel si Soaca Bogdan)
Dupa premiere , eu am luat-o pe bitza catre Brasov . Plec destul de tare , cel putin pe cei 7 km de forestier , care au avut 400 de metri diferenta de nivel , am tras tare . Ajung si la momentul coborarii si-mi dau seama ca reflexele mele nu prea mai functioneaza, ca is cam rupt si ca-mi cad ochii in gura de somn .

Ajung cumva si la drumul asfaltat si incep sa urc Oituzul , dar realizez ca is praf rau , oare sa fie ora jumate de somn , hameiul si crosul alergat .

Intr-un final ma decid sa ma duc in Onesti , Aris spunandu-mi inca din tabara ca pot sta la el . Si cu ocazia asta am trecut si prin Onesti , nu mai fusese de vreo 2 ani aici . Placandu-mi atmosfera m-am hotarat sa raman si luni si marti , chiar si miercuri , dar cum aveam treaba pe acasa am plecat de marti . A fost placut in Onesti , am observat caci , cu toate ca Onestiul este un oras micut , ai ce face si aici . Luni seara ne-am strans la Mada acasa , unde am facut clatite si am cantat . Cu ocazia aceasta mi-am facut noi prieteni buni. O sa mai revin destul de curand in Onesti , cel tarziu in noiembrie la ziua lui Aris , dar pana atunci va astept si pe voi la noi in Brasov .

P.S. :inca suntem in fruntea clasamentului general FRTE , cu un avans destul de maricel .
Ne vedem la Trofeu Hai – Hui in Parang .