Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

6 iunie 2010

Bike -Cross- Bike

Perioada :weekend 4-6 iunie 2010

Vineri :4 iunie

Pe la 9 dimineata m-a trezit Dani cu un telefon ,ca peste 2 ore sa fiu in Zarnesti , sa mergem in tura de amenjare a traseului concursului ,de mountain bike , 3 Mountains. Zis si facut , in jumatate de ora eram gata de plecare , si apoi dupa o ora si un sfert eram in Zarnesti.

Ajuns in Zarnesti , am mai poposit putin la Dani , unde am mancat si si-a mai bibilit el bita. Apoi am plecat pe traseul de concurs , unde ne-am intalnit cu Luci Clinciu, el venind mai devreme un pic cu masina , aducand si cele trebuincioase , respectiv 3 sape si un topor.

Am lucrat la traseu pana pe la 6 , si cum m-a prins lenea , m-am hotarat sa raman peste noapte la Dani .
In Zarnesti , am trecut pe la Rares , care mi-a dat un cadru si o pereche de cauciucuri , mersi inca odata ( de abia astept sa-mi fac noua bitza).
Seara am petrecut-o la Dani , cu el si cu Geta .Am facut salata orientala cu ciuperci prajite , am baut o bere , am mai vorbit una alta si ne-am bagat la somn.
Sambata :5 iunie

Azi e programat Crosul de Vara – Sacele , competitie de suflet pentru mine , deoarece am participat de la varste fragede la acest cros , plus ca trebuie sa-mi apar titlul.

M-am trezit pe la 6 jumate si am plecat cu trenul de 7 spre Brasov , lasandu-mi bita la Dani si directia Sacele.
Am trecut pe acasa de m-am schimbat si am mancat , si apoi am plecat spre Centrul Sacelelui , la Statuie.
I-am mai convins si pe Cornel si pe Alex sa participe si asftel iata-ne la start.



Anul acesta concurenta a fost mai slaba ,ca in alti ani si prin urmare am alergat destul de incet , nu prea am tras .
Eu am luat locul 1 , Cornel locul 2 si Alex locul 3. Toti am castigat un tricou si o bere , pe care am baut-o apoi in Poiana Angelescu .

Multumiri lui George pentru poze si incurajari

Duminica :6 iunie

Cum trebuia sa-mi recuperez bita din Zarnesti , am gandit o tura Zarnesti-Postavaru-Brasov. Am convins-o si pe Iulia sa vina cu mine si astfel am plecat cu trenu de 1 spre Zarnesti.
Pana mi-am recuperat bita si m-am schimbat in tinuta adegvata , Iulia si-a cumparat mancare si apoi am plecat spre Rasnov.
Din Rasnov am urcat spre Poiana Brasov pe asfalt vreo 3 km ,apoi ne-am bagat prin padure si am iesit direct in Poiana Aviatorilor.

Apoi am urcat in Poiana Brasov si am coborat pe drumul vechi.In Brasov ne-am oprit pe Sitei , unde am continuat cu o bere
Intre timp lumea se antreneaza pentru primul trofeu din FRTE din anul acesta, trofeul Vanturarita , ce va avea loc weekend-ul viitor in Muntii Capatanii. Saptamana aceasta s-au facut 3 repetitii de cultural , cateva antrenamente de orientare, alergari pe sportiv , iesiri la stanca . Fiecare om stie ce are de facut , in ce sa se antreneze si ce parte de teorie sa invete.Prima echipa a CPNT-ului va fi formata din : Eu (Cross-practic ; Zona si Meteo- teoretic), Cornel( Orientare –practic ; Flora si Sanitar- teoretic), Teo mica( Cross si orientare –practic), Smendre( alpinism –practic si teoretic) si Iulia( alpinism –practic si teoretic).Concluzie : Sa vina Cupa , Sa vina Cupa , Sa vina Cupa la Brasov !!!!

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru crosul de sambata.Ce bine este ca ai timp sa iesi in fiecare weekend pe undeva, ba chiar de mai multe ori intr-unul. Multa bafta echipei CPNT la trofeul Vanturita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes la Vanturalita! Anul acesta eu nu voi mai fi acolo :)))

    RăspundețiȘtergere