Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

26 iunie 2009

Trofeu Montaniard- Diham

Trofeul Montaniard, 26-28 iunie, Muntii Bucegi, Cabana Diham Pheonix, concurs in afara federatiei.

Din cate ne-a povestit Cornel, Trofeul Montaniard este mai mult un concurs intre prieteni, unde lumea vinea doar ca sa se simta bine si unde muzica buna si de calitate este la ea acasa. Deci un motiv excelent sa mai iesim din agitatia orasului si sa ne reincarcam baterile pentru saptamana urmatoare.
Am format o prima echipa cu care am fi incercat sa castigam trofeul Montaniard, in care mi s-au mai alaturat: Teo mica, Diana si Sorin.
Am plecat din Brasov cu trenul de 8 seara spre Predeal, eu, Sorin, Teo mica, Diana, Gabi, Victor mic si Nicu de la cercetasi. In Predeal ne-am oprit sa mai facem unele cumparaturi si astfel am plecat spre Diham pe la 21. Pe la 22 am ajuns la cabana, unde ne asteptau Ciri si Alexandra. Aici am aflat ca in afara de noi mai sunt doar doua cluburi: Floare De Colt si Caraiman. Cei prezenti la acest concurs erau in general prieteni ai organizatorilor.
Nici nu am apucat sa montam corturile si a venit ploaia. Apoi am descoperit ca intr-uncort cam ploua, dar ne-am grupat in corturi in asa fel incat toti au fost multumiti si cortul cu pricina a devenit adapost pentru bagaje. Apoi am mancat o supa, ne-am dus in cabana iar organizatorii ne-au anuntat ca din cauza lipsei de participanti si a conditilor meteo unele probe pot fi anulate. Pentru ca inca nu se stia programul de a doua zi si nu eram presati de concurs am ramas in cabana pana pe la 4 dimineata.

neata


Bucsoiu

Coltii Morarului

spre Malaiesti
A doua zi am aflat ca nu se mai tine regularitatea si s-ar putea sa fie mai pe seara ceva orientare si apoi cultural. Asa ca am facut o tura pana la Cabana Malaiesti. Am urcat pe drumul care merge la Malaiesti dinspre Rasnov prin Glajerie si am coborat pe Take Ionescu. Ajunsi inapoi in tabara, am fost informati ca orientarea nu se mai tine. Ne-am pus sa repetam culturalul, sa facem sceneta, dar am fi fost singurii care am fi intrat, asa ca am abandonat si ideea aceasta.

in focurile creatiei; gandindu-ma la umor

la premiere



Costila

A treia zi ne-am trezit pe la vreo 10, am primit la premiere diploma de participare si insigne cu Montaniard. Pe la 13 am plecat spre Busteni impreuna cu cei de la Montaniard si dupa ce am mai stat de am mancat si am baut o bere in Busteni am plecat spre Brasov cu trenu de 17.

eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu