Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

9 decembrie 2011

Premiere FRTE 2011- Campioni consecutivi!


09-11.12.2011 – Sambata de Sus

Dupa 9 etape ale Campionatului National al Cluburilor de Turism si Ecologie, din cadrul Federatiei Romane de Turism si Ecologie, a avut loc premierea clasamentului general, la Hotelul Diana, din statiunea Sambata de Sus. Dupa ce am castigat CNCTE in 2010,  cupa a ramas la noi si in 2011.

Prezenta a fost destul de slabuta, chiar foarte slabuta, as putea spune. De aceea vineri seara ne-am uitat la televizor, sambata ne-am plimbat pe la Herghelia din Sambata de Jos, la Castelul Brancovenesc, care este propietate privata si aproape ca am fost alungati si la Manastirea Sambata. Seara a avut loc premierea propiu-zisa si apoi chef. Monotonia si plictiseala a fost la ea acasa.

Cam atat, speram ca la anul sa se indrepte putin lucrurile.

CPNT Campioni si in 2011
:))
La CPNT se mananca performanta
Felicitari Cornel, anul acesta a fost meritul tau!

Numai Bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu