Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

25 martie 2011

Chef in curba si Lira Hai-Hui

18-20.03.2011

Cum a doua lira din anul acesta, a avut loc in Baile Sacelu, langa Targu Jiu, am dat o fuga pe la bunicii mei, care stau la 30 de km de locatia cu pricina. Asadar prima seara am petrecut-o, in Vaideeni, undeva pe langa Horezu, judetul Valcea. Pentru a nu deranja tot satul,am iesit din acesta si ne-am oprit in prima curba, unde am tras ditai chefalaul.



A doua zi, ne-am dus si noi in Sacelu', locatia lirei.
Afisabilele noastre
umor
verde- after party


S-a lasat si cu dans pe mese, cel care a dat tonul fiind Titus

Per total am iesit pe locul 3 la general, locul 1 la slide-show si grafica(bravo inca odata Cornel mic), locul 3 la fotografie si locul 6 la Cultural (loc care pune mari intrebari corectitudinii arbitrajului, dar s-a discutat destul de mult pe tema asta, asa ca eu nu mai continui)

A fost un weekend fain in care ne-am distrat, dar, totusi am ramas si cu un gust amar, din cauza clubului organizator, care au facut-o de oaie si de data asta.

Un comentariu: