Pagini

Autor

Fotografia mea
Sacele, Brasov, Romania
Sindromul omului cu rucsacu'n spinare!

7 mai 2010

Bike, imprejurimile Sacelelui

Data:05.05.2010

Pe la 12 am venit de la scoala , si cum se apropie competiile , respectiv Prima Evadare si Iron Bike Oradea , am iesit cu bitza la o tura normala din cursul saptamanii. Dupa ce mi-am facut damblaua , l-am sunat pe Iuli , care tocmai venise de la munca , si i-am facut o oferta de ceva off-road spre sedinta.
Pe la 4 am fost la el si am luat-o spre Poiana Angelescu, apoi spre Curmatura Cernatului si dupa aceea ne-am lasat spre Sacele continuand oras Brasov si apoi spre Tampa.
Numa ca ghimionul a facut ca in apropiere de La Iepure sa fac o grozavie de pana , care defapt era explozie de camera.
Norocul mi l-a scos in cale pe Razvan Titeiu de la Cetatea Brasovului , care si-a facut mila de mine , dandu-mi o camera.Tin sa-i multumesc pe calea aceasta :D

Cu toate ca am pierdut sedinta , am recuperat dupa aceea acasa la Teo , unde a fost un mini-chef , de ziua acesteia.

Tarziu in noapte , cand am ajuns acasa, kilometrajul a aratat 70 Km si am primit una din cele mai bune vesti de pe anul acesta, Alex Fodor mi-a propus sa face echipa la Iron Bike Oradea ;D


3 comentarii:

  1. Balane tre sa ma duci si pe mine pe traseul asta, neaparat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, ma bucur ca te-am putut ajuta cu camera, o sa iti trimit un banner cu duatlonul ca sa il postezi in locul celui de pe site asta numai daca esti de acord.
    Sport la treaba si pe curand!
    Razvan

    RăspundețiȘtergere